Help! Seiko 5 SNKL43 uurwijzer blijft hangen op 11 uur!

Maar hoe zit het nu met die Dan Henry ?

Heeft ie die nog niet dan henry?

en nu maar hopen dat je henry heet :zipper_mouth_face:

1 like

Die heeft hij ook besteld.

Little brother is creating a collection of his own :sunglasses::+1:

2 likes

Leuk idee hoor. Heb jij de jouwe eigenlijk nog want die mis ik elke keer op je collectiefoto’s. Of kijk ik er misschien overheen?

Fijn hoor dat die van je broer het weer doet. Misschien toch even laten nakijken? Het horloge is het wel waard natuurlijk. Alleen de emotionele waarde al!

Die Dan Henry is ook leuk. Misschien kan jij als WIS wel een review hier plaatsen als je hem een keer mag lenen?

You must the skin not sell before the bear is shot.

2 likes

With an Seiko and Dan Henry not so snel but that kum nog wel.

1 like

En twee casio’s. G-Shock en een F91w

Yes zit in de side collectie. Met de Sternglas (blauwe gedeelte), Citizen NY0040 Promaster en de Casio F91w.

1 like

Met mijn voorliefde voor ramptoerisme ben ik toch wel benieuwd wie doekoe gaat schuiven voor een horloge dat gekregen is voor promotionele activiteiten.
Kan je mij op de hoogte houden aub ?

Nee…

Jammer…

Ik heb hier wel een foto van mijn Rolex samen met de genoemde Sternglas om de pijn wat te verlichten…

Het werkt niet. Wel lief dat je een poging hebt ondernomen.:+1:

1 like

Hallo allemaal,

Eerder dit topic geopenend met een defect van mijn broertjes SNKL43 die blijft hangen op 11 uur. Probleem leek verholpen te zijn, maar geeft nog steeds kuren. Rob van Monsterwatches paar maanden geleden bij het openen van deze post gecontacteerd, maar nog geen antwoord gehad. Weet iemand hoe hij te bereiken valt?

MvG Ralph

Twee maanden geleden. Ik had van de winst van de Turtle een nieuwe gekocht.

2 likes

Turtle? Ik heb geen Turtle. Heb het over de Seiko SNKL43.

Dan zou ik hem maar niet aanbieden hier.

Weet ik, heb ik gelezen. Daarom is mijn advies om een nieuwe te kopen. Geef je deze gratis weg aan een hobbyist.

1 like

Het betreft een Mini Turtle geen Turtle en dat horloge heb ik inderdaad wel in mijn bezit en te koop staan. Verder is de Seiko SNKL43 het horloge van mijn broertje. Leuk bedoeld advies maar schiet er niks mee op. Graag on topic. :+1:

Via messinger heb ik altijd vrij snel antwoord van Rob.

Postduif ?

Dank je.

Het is niet wat je wilt horen, dat is wat anders.

Succes met de Seiko 5 van je broer, hopelijk wordt ie snel gemaakt.

1 like