Het grote gerenommeerde horloge merken die rare keuzes maken topic (o.a. Panerai, Omega en Seiko)

Oooooooh die linker! Wat een kast hè? 🥰

1 like

Het is ook om te janken om te zien hoe sommige mensen met hun horloges omgaan. Maar dan wel piepen om een hoge reparatienota. Bij andere merken in dit segment zijn de prijzen vergelijkbaar. En bij AP?..ooohhhh je moest eens weten wat je daar wel niet betaalt.

1 like

Ik weet het Joke.

https://www.instagram.com/p/B_VVrMvHTg1/?igshid=ui6n7hlr56dh

Welke AP draag jij?

5 likes

Zo lang ze niet claimen duikhorloges te zijn, noem ik t algemene watersport horloges. Voor t zwemmen, surfen enzo.

Wat doen mensen dan verkeerd met hun horloges?

Schitterende foto van een schitterende collectie! Kan ook zo in dit topic:

:sunglasses::+1:

Grappige kiloknaller instapper van de Swatch group, maar over die uur aanduiding is inderdaad echt niet nagedacht :sweat:

1 like

:joy:

1 like

Waren de (goede) topic ideeën op RLC?:zipper_mouth_face::innocent: je zit onderhand al bijna op 400 man…

1 like

Ik weet niet wat ze er allemaal verkeerd mee doen maar sommige horloges zien er na korte tijd al niet meer uit. Bekrast, vies, ranzig, alsof ze in de koekenpan of toilet hebben gelegen.

2 likes

Uhm :thinking:

Mijn horloge is ook wel bekrast, niet vies want ik maak hem regelmatig schoon maar dus wel bekrast. Ik draag mijn horloges ook bij bijna alles dat ik doe.

Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

Ik snap zeker wat je bedoelt… ik heb vooral problemen met vieze horloges :nauseated_face:

Ik heb een IWC Portugieser uit 2011 die onwaarschijnlijk correct loopt en waar nog nooit iets mee geweest is. Maar hij ziet er tadeloos uit omdat ik er zuinig op ben en ook omdat ik ervoor heb moeten werken.

2 likes

Lees je mee, @AmsterdamVintageWatches

Ik heb werkelijk de afgelopen 3 jaar geen positief bericht over Richemont-service gehoord of gelezen. Het is alleen maar duur, weinig klantgericht en soms met een foutenfestival (wegkrassen van originele lume op een zwarte vintage Ingénieur en matig aanbrengen van super luminova bijvoorbeeld).

2 likes

Kun je uitleggen wat je bedoelt?

Nee hoor!
Alleen degenen die gruwelijk lelijke Skydwellers, Yachtmaster 2’s en andere protserige, glimmende, opzichtige, dure modellen zonder heritage kopen en erger, dragen, omdat ze houden van protserig, opzichtig, glimmend en duur.

Oh ja, en omdat het omveld het protserige, glimmende, opzichtige horloge herkent als duur.

Wil je het svp laten beschuldigingen van “haat” te uiten!

En, integendeel, een mooie 10460 Submarine No Date staat hier zeker in het lijstje “aanvullingen op de collectie” overigens samen met nog zo’n 10 horloges van andere merken.
Er is zoveel moois gemaakt!

Ik had verwacht dat iemand die zoveel boude uitspraken doet en veel foto’s post ook weleens de posts van anderen bekijkt en die vraag dus niet zou hoeven te stellen.

14 likes

Nee, geintjes zijn nooit leuk als je ze moet uitleggen, en dit was tongue in cheek.

Ik vind de Skydweller wel een horologisch hoogstandje. Zie dit topic:

1 like