Het grote gratis topic

Vanochtend al een Sinn horloge rol weggegeven, nu het volgende artikel (cadeau gekregen tijdens Baselworld). Ditmaal voor de Nomos liefhebber.

Een mooie aluminium Nomos visitekaartjes houder (je kan hem ook als credit card houder gebruiken) en een uniek Nomos moleskine notitieboekje. De eerste pagina’s bevatten tekst en weetjes over Nomos. Heel erg origineel gedaan en te mooi om hier in de la te laten liggen. De eerste die hier een foto van een Nomos horloge post, samen met een ei op dezelfde foto en @watchwalker vermeldt in de post, die mag het gratis ophalen in buurt Haarlem of ik verzend het tegen verzendkosten.

Vrolijk Pasen!

16 likes

@WatchWalker. Normaal niet van gratis dingen maar dit zijn fijne boekjes.

8 likes

Google staat er vol mee! :rofl:

1 like

Zo, dat ging vlug! PB me om af te spreken ergens in Haarlem of zal ik het naar je verzenden?

En we gaan verder met de gratis parade! De eerste liefhebber die hier een foto post van een Grand Seiko, samen met chopsticks, met de wijzers op 6 uur en @watchwalker erbij vermeldt, mag binnenkort blij wezen met een onvervalste GS USB stick. De pers info van Baselworld staat er trouwens nog op.

12 likes

@watchwalker ik haalde de topics door elkaar

Stuur je even een Pbtje!

1 like

Nee hoor! Zes uur is zes uur. Het kan nog steeds…

4 likes

Na 3 weken, vandaag een setje 16 mm
G-Shock adapters ontvangen. Meteen blij gemonteerd, maar helaas vind ik het ensemble spuuglelijk… Let op, ze worden met de originele pushpinnen gemonteerd.

Voor het eerste die zich per PB meldt,
gaan ze gratis naar het postkantoor. :+1:

image

4 likes

Dat is inderdaad spuuglelijk :nauseated_face:

2 likes

Ik verwacht ook geen mailbox vol reacties maar als iemand met een andere smaak er wel blij van wordt, is het goed. :+1:

2 likes

Done deal, komende maandag gaan ze op de post. Fijne weekeinde all. :+1:

3 likes

Tijd voor de volgende weggeefactie. Een erg mooie Zenith USB stick die je aan je sleutels kan hangen. Top afwerking en met Zenith laser gravure. De Baselworld persbestanden van Zenith staan er ook nog op.

De eerste die een foto post van zijn Zenith met de wijzers op 11 na 11 samen met een pakje boter en daarbij @WatchWalker vermeldt, mag hem hebben van me!

10 likes

:+1:

1 like

@WatchWalker
imagehttps://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/e/9/de9b565cfee9013b5c42d16d47f2893eae7363e1.JPG
Heb geen boter in huis en de wijzers zitten vast. :upside_down_face:

5 likes

Boter op je hoofd misschien? Dit lijkt wel een Bombay versie? Jammer maar telt niet…:rofl:

2 likes

@WatchWalker

Hatsé

8 likes

YES! Stuur me een PB waar ik hem heen mag sturen aub.

Gratis op te halen in Groningen!

2 likes

Patina heet dat. Ik heb het echtheidscertificaat er bij. Met zo’n mooi ‘genuine’ hologram stickertje.

1 like