Het grote gratis topic

Dat gaat zeker lukken, hardstikke bedankt Gosz! Ik zal uitteraard een mooi fotootje in het seiko topic posten!

4 likes

image

3 likes

Tegen verzendkosten, 1x20mm en 2x 18mm

EDIT: VERGEVEN

5 likes

De Porsche catalogus is met post.nl weg!!

1 like

Super initiatief! Erg mooie Seiko met panda dial. Mocht het horloge naar mij gaan dan zou ik hem direct aan mij broertje geven. Mijn broertje is nieuw in de hobby en begint steeds enthousiaster te worden over horloges. In deze Corona tijd heb ik wekelijks een paar keer via facetime met hem watch talks over nieuwe horloges die hij gezien heeft. Erg leuk en aanstekelijk dat enthousiasme. Hij heeft van mij een keer een Casio F91w en een Seiko 5 SNKL43 gekregen maar die laatste heeft momenteel kuren en moet voor service of movement wissel. Deze schitterende Seiko panda dial zou een mooie aanvulling op zijn Seiko 5 en Casio F91w zijn en de start van een leuke collectie zijn.

Edit: al vergeven zie ik :see_no_evil:

4 likes

Even een soort van gratis aangeboden dingetje.

Wie 25 piek doneert aan KiKa mag dit bandje “gratis” hebben.
Ik doe er ook een paar pushpinnen en bandenwisseltooltje bij.

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-curved-end-20mm-rubber-strap-voor-rolex-sportmodellen/259057/1

16 likes

Dit is echt verreweg het beste topic hier op het forum! De initiatieven die hier voorbij komen zijn echt geweldig!

On topic;
Ik heb geen Rolex of steinhart. (I wish! :smile:) maar mooi bandje.

2 likes

Gone :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

3 likes

Deze ligt niks te doen en niks is leuker om in deze tijd er iemand blij mee te maken. Kort verhaaltje waarom je hem wil hebben is voldoende!:slightly_smiling_face:

32 likes

Omdat ik er al heel lang over nadenk om die ook aan te schaffen. En dit heel heel erg nice zou zijn :wink: zou zeer nice staan als tweede casio en uiteraard showpiece richting de mede horlogegekke collegas op werk. Zou me erg blij maken als beginnende horlogefanaat :slight_smile:

6 likes

Wat een gaaf horloge! Ik heb mijn broer er een cadeau gegeven, maar ik ben er zelf eigenlijk ook wel erg jaloers op :smile: Dit zou echt een mooie toevoeging zijn aan mijn collectie!

1 like

Zeker een toffe. Ik heb de mijne helaas verpest toen ik de letters eraf wou halen.
Heb de kast gespoten maar dat zag er niet uit. Zou hem nog wel een keertje willen proberen in de herkansing eigenlijk.
Het blijft een tof ding.

3 likes

Graag. Is dit kort genoeg? :slight_smile: Heel mooi horloge, zou ze graag aan mijn pols zien.
Leuk initiatief Patrick !!

Moet dit nou? Zou het lekker via PB laten lopen of weggeven aan eerste melder.
Nu heb je meerdere mensen die zich enthousiast opstellen en er kan er maar één het horloge krijgen.

2 likes

Leuk initiatief van je! Degene die hem krijgt zal er heel blij mee zijn :smile:!

2 likes

Is toch altijd zo met deze topic :innocent:

1 like

Nee hoor. Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen wat weggeven aan eerste melder.

2 likes

Ochja is de keuze van de initiatiefnemer vind ik persoonlijk :smile: vind het op zich al knap dat iemand iets gratis weg doet niet?:smile:

2 likes

Heb jij niet een daydate te koop staan? :unamused: is het dan niet wat vreemd mee te willen dingen naar een gratis horloge? Laat het dan aan mensen die het minder breed hebben en op deze manier toch een leuk horloge kunnen scoren.

20 likes

eerste melder? op deze manier zoals nu krijgen meer mensen een leuke kans., Dus houden zo