Het grote gratis topic

Wat een toffe actie @vouwfietser! Had het bovenstaande gezien en wilde hem dus
gewoon tegen vergoeding laten maken, dus had hier niet op gerekend. Dank je wel man!:v:

1 like

Deze zijn al vergeven!

Het was een beetje uit de richting, dus.

1 like

Iemand te porren voor een hele dikke (letterlijk) smartwatch? Heb hem al een tijdje in de kast liggen, maar werkt maar half met iOs. Zitten wel leuke functies op! Stuur maar een PM als je hem wellicht tegen de verzendkosten wil hebben, dan laad ik hem op en stuur wat foto’s

1 like

Dat duurde niet lang. Is vergeven aan de persoon die als eerste reageerde!

2 likes

Misschien wil je dit eerst overleggen met de mods. Ik kan mij herinneren dat onze @Ko-Banden zichzelf niet mag promoten. Zal vast iets te maken hebben met de forumsponsor en side-hobby van de forum eigenaar. :wink:
Maar goed, daar is een mouw aan te passen.

2 likes

Ik zie het al voor me.

Het grote “Show je Taco Roll topic

chicken-soft-taco-roll-ups1

9 likes

Jij gaat gratis voor ons koken zo te zien? Lekker, im in!

1 like

Mexicaans eten bereiden? Deze Tukker komt niet verder dan een pakje Honig :smile: Maar ik ken nog wel een leuke Mexicaanse meid die hier is komen te werken, die draait voor een taco meer of minder haar hand niet om :ok_hand:

1 like

Fixed that for you.

7 likes

Ik heb geen magnetron knuppel, daar komt alleen puur vergif en popcorn uit :upside_down_face:

En afhalen doe ik ook niet. Dat is vaak al zo duur. Voor hetzelfde geld zit je met je bips in een restaurantje te daghappen. Dat doe ik dan wel eh… dagelijks :zipper_mouth_face:

En ik vraag me af waarom ik met meer verdienen minder overhou dan mijn vrienden :roll_eyes:

3 likes

Heel goed, het heet niet voor niets zo. :upside_down_face:

2 likes

:joy:

1 like

Zou dat ook iets met horloges te maken kunnen hebben? :smiley:

2 likes

Nope, want goedkope Seiko rommel. :joy:

7 likes

Nee. Zoals mijn horologische broeder en raseikel @anon50762135EV aangaf, ik heb nog niet veel uitgegeven aan horloges. Wel aan mod onderdelen :joy: Ik hoef die mid end horloges niet van 500 tot 2000.

Dat gezegd hebbende, de deksel is van de spaarpot af en als je nog een 16234 hebt mag je me een pm sturen :sunglasses:

4 likes

:heart_eyes:

1 like

Ook niet aardig :rofl::rofl:

Zit toch best wel wat leuks tussen hoor, ik denk de meeste van ons wel in de vijver vissen :wink:

Nog steeds beschikbaar gratis af te halen in Leiden.