Het grote gratis topic

Top, helemaal de “forumgedachte” :innocent:

Met een andere obsessie op de achtergrond :+1:
Thanks @Royal_Roy !

8 likes

Sigaren!!!

Schandalig fout en totaal onhandig en aseksueel , maar toch best lekker ! Dat zeg ik als wedstrijd sporter … even de cognac uit de kelder halen…

Wat? Jij bent schaker?

4 likes

Chopard, Cartier, Piaget, Parmigiani folders (met name over sieraden/horloges voor de dames)
Tegen verzendkosten.

2 likes

Hoi @Scudo dit zijn de mijne…Laat me maar horen of je er wat aan hebt - jij bent er zo inspirerend mee bezig, dus deze 2 gun ik jou graag in het kader van deze helaas wat ingeslapen rubriek!

15 likes

Daar heb ik zeker wat aan Domega.
Daarmee kan ik er tenminste eentje kompleet maken en met wat ouderwets handwerk (ovale pushers maken ) wellicht twee.
Ik zou ze ontzettend graag van je overnemen.
Top, dat je nog gezocht hebt.

2 likes

Overnemen gaat niet lukken, dit is het grote gratis topic :wink:

7 likes

Ik heb dit topic nog nooit geopend, moet ik eerlijk bekennen. :hushed:

1 like

Jawel hoor, net. :wink:

2 likes

Waarom niet? Heb al meerdere mensen blij kunnen maken met wat bandjes.

4 likes



Head only, loopt soms vlot maar stopt soms zonder reden. Op te halen of verzendkosten op kosten van de ontvanger

4 likes

Leuk initiatief :+1:

39

Huh? Maar dat heeft toch niets met horloges te maken? Klopt! Echter heb ik dit boek via dit forum verkregen (‘Het grote poezen topic’). Dus wilde ik het eigenlijk ook weer binnen dit forum weggeven :wink: Mag dus gratis vertrekken (enige wat je hoeft te doen is reageren met een kattenplaatje :grin:) .

Ben zelf nog op zoek naar een 22 mm bandje voor een horloge die ik weg ga geven. Heeft iemand nog een (goedkoop/gratis) bandje liggen in het zwart of donkerbruin?

Daarnaast zoek ik nog een batterijtje (SR920V) voor dit horloge.

:v:

7 likes

Als we zo gaan beginnen: ik heb nog 3 berken bomen in de aanbieding, wel even zelf omzagen en afvoeren :sunglasses:

1 like

Doe die Gassan-voucher erbij, en we hebben een deal.

8 likes

Koopjes jagert, is al on hold :grimacing:

2 likes

Gewilde berken.

3 likes

Bandje is al gelukt, helemaal top :facepunch:

Aah top.

Bedankt voor je bijdrage…