Het grote gratis topic

Inderdaad. €6,95. Als ik ren valt er meer geld uit mijn zakken.

11 likes

Verkeerde schoenen.

4 likes

Of Schoen leeft op grote voet :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Als er ƩƩn ding is wat ik niet heb…

2 likes

Waarom is je naam dan niet Schoenen? :wink:

Ik heb overigens nog wat boeken:

• IWC 2015, 2016/2017 en 2017/2018
  • A Lange Und Sohne
  • Panerai 2015-2016, 2016-2017
  • Zenith
  • Christiaan van der Klaauw 40 years Astronomical Complications

Op te halen in Tilburg, tussen Bergen op Zoom en Tilburg af te spreken of tegen betaling met BPost of PostNL

8 likes

Ja zeg, die nieuwe klokjes moeten ergens van betaald worden hoor! :wink:
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-jouw-beste-aankoop-van-2018-meerdere-kan-mag-ook/184998/44

4 likes

Ik krijg de indruk dat zijn woorden groter zijn dan zijn daden… ook qua aankopen :rofl:

6 likes

Voor eenieder die nog geĆÆnteresseerd is in deze geschiedenis: mij is inmiddels duidelijk dat er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal geen defect is aan de smartwatch. Ik zal er verder en plein public geen woorden aan vuil maken, maar aangezien mijn integriteit nu openbaar in twijfel wordt getrokken met bovendien mijn voornaam erbij wil ik toch de volgende opmerking in elk geval nog maken. Ik nodig eenieder die nog aan mijn oprechtheid twijfelt van harte uit mij een persoonlijk bericht te sturen. Of kom bij mij langs in Leiden, want

zijn nog beschikbaar, ook al ligt de smartwatch waar deze bij hoorden inmiddels ā€œin de klikoā€. Let op: de monoloog is in de tussentijd wel gerijpt en een beetje bitter geworden, maar is mijns inziens nog steeds smakelijk.

Degenen die mij niet persoonlijk benaderen veronderstel ik mij voor integer te houden.

11 likes

Denk dat er weinigen aan je integriteit zullen twijfelen. Als je al iemand had willen oplichten dan is € 6,95 een mager target. :joy:.

8 likes

Nou, maak daar maar 0,00 van, want de pakketbezorgers leven ook niet van de wind.

Sterker nog, als we het verhaal doortrekken naar het begin heeft het mij in totaal juist 6,95 gekost, want ik heb ervoor betaald om het horloge van jou naar mij te krijgen. Als ik een oplichter was raakte ik op deze manier gauw aan de bedelstaf. Maar het is het mij waard geweest om kennis te maken met de smartwatch, dus je hebt een positieve bijdrage geleverd Hans! En uiteindelijk heb ik nog een mooie levensles als bonus gekregen. :slight_smile:

1 like

Is het misschien een idee deze discussie elders voort te zetten en hier weer leuke gratis dingetjes te plaatsen?

5 likes

Wellicht beiden visie/mening in het ā€œervaring metā€ topic delen? Ipv, ofwel zo halfbakken tussen de regels beetje steken, of een volledig boekwerk in een ā€œgratisā€ topic.

Zou u beiden sieren.

7 likes

Om de positieve stemming dan een beetje terug te brengen;

Ik had deze 2 dames klokjes nog rond slingeren om ooit nog eens nieuwe bandjes en batterijen te plaatsen ;
Een echte Seiko 6430-5010 en een superechte Davis 6871 …

Beiden dus volgens huidige maatstaven dames formaat, in zeer goede staat, maar wel de batterijen leeg!

Handigheid wat betreft het openen van de achterdeksels is vereist; ik kreeg ze met een enkele poging niet open, dus heb t zo maar gelaten.
Indien een lekkende batterij het uurwerk vernacheld heeft; pech! (maar kost je ook geen eur 6,95 :wink: )

Eerste pb per horloge krijgt betreffende exemplaar toegestuurd in een bubbel envelop.

9 likes

Zou ik graag doen, maar ondanks weken actief hier met de nodige badges is de trustlevel 2 hemel mij kennelijk nog niet gegund. Op mijn vraag aan de mod wat er nog aan schort helaas geen reactie op mogen ontvangen.

15 likes

Het antwoord zal zijn dat dit geheel door de software bepaald wordt. Of dat nou waar is of niet… :face_with_raised_eyebrow: Zijn al talloze topics over geweest.

Ik ga trouwens ook maar 's kijken of ik nog wat te vergeven heb. Hoe riskant dat hier inmiddels ook is, als ik de laatste tientallen replies in het draadje lees… :wink:

3 likes

Je kan het weggeven met een disclaimer…:blush:

2 likes

Ik, zal je meer liken, ik mag jouw stijl van posten wel. :sunglasses:Misschien helpt het.

7 likes

Mijn vrouw las net mee en vroeg wat een man bedoelt als hij mij wil likken :joy:

27 likes

Opa toch

1 like

Dit vind ik nou heerlijke onschuldigheid, geweldig!

2 likes