Het grote gratis topic

Geweldig dat mensen dit soort dingen doen!

En al vergeven!

1 like

Nieuwe geborduurde TAG HEUER patch!!

5 likes

Na de Corona kan ik die wel posten; een mooie hardcover 19/20 Porsche design catalogus:

5 likes

Patch is vergeven!

Wie kan ik hiermee blij maken? Leuke Seiko Chronograaf met Panda dial?

Ik zou er graag wel een bepaalde motivering bij willen hebben om te voorkomen dat het horloge over 'n week op Marktplaats wordt aangeboden voor €150 :grin::sunglasses:

Dus, zoek je een leuk horloge voor jezelf, jouw zoon, 'n oom, 'n tante, etc etc.

Laat het me even weten en dan word je wellicht de eigenaar van dit leuke horloge.

PS: kras op het glas en batterij vorige maand vervangen.

36 likes

Hele leuke actie!

Ik hoef hem zelf niet, maar heb het model altijd op de klokken van de Lexus is200 vinden lijken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Goede actie indeed! Ik zou hem wel willen maar heb geen goede motivatie dus ik gun 'm iemand anders! :grinning:

3 likes

Ik zit al een tijdje te twijfelen om een willekeurige klok met panda dial aan te schaffen. Ben er nog niet aan toe gekomen. Daarbij heb ik gevoelsmatig iets tegen quartz, maar deze zou mij zomaar over de streep kunnen trekken.

Ps
Als hij niet bevalt dan biedt ik hem hier weer aan :+1:

1 like

Heb zo’n zelfde model horloge gehad en kan iedereen van harte aanbevelen om Gosz een PM te sturen :wink:

2 likes

Ik zie al een hoop PM’s voorbij komen en ga ervoor zorgen dat ik voor het eind vd dag iemand blij maak :wink:

7 likes

Perfect sowieso een mooi gebaar.Fijn weekend.

2 likes

Ik zal ff sneupen of ik wat heb liggen :thinking:

1 like

Heb nog een casio liggen. Zal wel een nieuwe batterij in moeten.

Hij is vergeven.

11 likes

Mooie zomer knaller :pray: Me!

1 like

Hij is voor jou. Stuur maar een pm

3 likes

Seiko is ook vergeven, dank allemaal voor de PM’s. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er blij mee is (wordt).

Fijne avond

8 likes

Tof dat je dit doet!!

Gek van digitale meuk? Grijp je kans!

Wat krijg je voor je duurbetaalde nul euro? Nou, meuk, maar wel een horloge wat opvalt.

Kernpunten:

  • Werkt ook als infrarood afstandbediening, maar niemand weet hoe je ‘m in moet stellen,
  • Quartz uurwerk, maar mijn Orient automaten lopen nauwkeuriger,
  • Het jaar 2020 is bij de kalender onbekend of ik snap het systeem domweg niet,
  • Je hebt goede bracelets, redelijke, slechte en deze. Messcherp design. Voordeel: als je ‘m lang genoeg draagt wordt je er als eerste uitgepikt tijdens een triage,
  • Loopt minstens 10 jaar lang op een CR2032 en er zit net een nieuwe in.

Onder het motto “Horloges brengen altijd vreugde aan - is het niet bij het komen, dan wel bij het gaan” mag ‘ie verhuizen naar de eerste die mij een PB stuurt.

18 likes

@Lwd79 was de snelste :slight_smile: Morgen handelen we de details even af per PB.

1 like