Het grote incoming topic (Deel 2)

Bloedserieus. Ik kan hem in deze geurconditie niet flipperen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Misschien aan BadBartje…

2 likes

Ik weet niet of @BadBartje58 van Casio G-Shock houdt.

3 likes

Als de overdracht in een darkroom is dan verwacht ik wel een lekkere deal mijn kind.

7 likes

Puur :moneybag:

1 like

Foto eventjes geleend van @Poderoso, incoming! :smile: Oude liefde. #blumogang :sunglasses:

Koop deze van @junior, dan kan hij ook een Blumo kopen:

Te koop | Seiko Prospex SRPA21K1 PADI ‘Turtle’

:point_up:

/plug

7 likes

:rofl: :joy: … hahaha, zo gaat 'ie lekker!
Ik ga er even voor zitten, de PB’s stromen zometeen binnen. Lekker hoor. :wink:

Even wat anders @Jurtz, gaaf ding man!! Ben heel benieuwd hoe het bevalt en zodra ik de kans krijg, volg ik direct. Wens je veel draagplezier met deze blauwe topper. :ok_hand: #blumogang

2 likes

Incoming :sunglasses: thanx @Taconew

26 likes

Keurig gedaan! Keurig !

1 like

Gisteren in ontvangst genomen

38 likes

Het heeft geholpen hoor! Ik ben hem kwijt, maar ûh … er komt nog geen Blumo. Liep even anders, heb zojuist een heel prettig gesprek afgesloten met @anon12558389 enne zijn SPB077J1 overgenomen. Deze dus…


(Plaatje geleend uit het verkooptopic.)

Zondag ophalen, nu al grote blij! :heart_eyes:

15 likes

Klassieker, heel mooi

Ja dat kan natuurlijk niet hè, je zou een Blumo halen! :scream:

Nee grapje, deze is ook zéker gaaf. Veel draagplezier! :smile:

2 likes

Dat gaat zeker lukken! Enne, …sorry. :rofl:

1 like

Heb ze beide gehad. Beide hebben voor en nadelen maar mijn stem zou naar een sumo gegaan zijn :grimacing::grimacing: Hopelijk bevalt hij goed

2 likes

Dank je wel, dat hoop ik ook!

Ik heb best zitten twijfelen hoor. Beide in de etalage zien liggen, beide nog niet om de pols gehad dus dit is een gokje. Maar als ik afga op wat ik gezien heb is dit wel helemaal een horloge wat bij ‘mijn stijl’, bij mijn smaak past. Ik ga het meemaken, nog twee nachtjes slapen. :wink:

Oh enne, die blauwe gaat er echt ook nog wel komen! Alleen niet direct, 't potje is nu weer leeg.

1 like

Links of rechts?

  • Links
  • Rechts

0 stemmers

Wat een rip off die linker bah

5 likes

Seiko homage!:smiley:

Ik ben zo blij als een kind! Ik heb een Seiko SRPB49K1 onderweg :sunglasses:

2 likes