Het grote incoming topic (Deel 2)

Daar heb ik gelukkig geen last van. De voorbereiding neemt de grootste tijd in beslag, dus die valkuilen sla ik gelukkig over. Kan me de frustratie iig goed voorstellen. :slight_smile:

Ben ook meestal wel een ochtend/middag bezig om alles goed te krijgen, dus komt voor mij wel op hetzelfde neer. :grin:

3 likes

Ik ben benieuwd naar je nieuwe Omega, pics?

1 like

Die komen vast nog wel. Het horloge heeft de goedkeuring van Roger Smith, althans die draagt hem ook. :wink:

1 like


Ouwe bekende van het Forum. Kon het niet laten…

9 likes

Heel gaaf, zeker als ie al op je long list staat een eindelijk een keertje binnen komt

Door dit topic :point_up: weer de ‘koop nu’ knop weten te vinden op ebay :grimacing:

Beetje een impulsaankoop, maar had eerder al deze SNKL23 op het oog en deze was toen niet meer te krijgen. Eerste vijfje, ben benieuwd :slight_smile:

Sector dial Tissot zakhorloge uit 1939. :sunglasses:

19 likes

Beauty! :ok_hand:

1 like

Dank je. Wel jammer dat deze prachtige wijzerplaat niet in een polshorloge zit, maar dan had hij ook maar zo 8x zo veel gekost. :sweat_smile:

1 like

Ja idd. Ps heb je ook een foto van de achterkant (klepje open/dicht)? :+1:

Prachtig zeg :ok_hand:

1 like

Ja die heb ik, maar die zijn minder bijzonder dan de voorkant. :sunglasses:
Is trouwens al geen klepje meer maar een los deksel


5 likes

Mooi. Ik blijf het toch altijd weer bijzonder leuk vinden zo’n pocket watch…:+1:

1 like

Ik heb er ook een zwak voor. En omdat de prijzen over het algemeen zeer bescheiden zijn kan ik de verleiding om er een aan te schaffen af en toe niet weerstaan. :sweat_smile:

1 like

Ik had een mooie maar moest 'm helaas weer afstaan aan onze Klokkengek :rofl::wink:

Ze is in goede handen. :+1:

7 likes

Mooi ding zeg. :ok_hand:

2 likes

Ja echt…ik mis haar nog wel eens. :cry:

3 likes

Wat een mooi ding zeg!

1 like

Dank je, die wijzerplaat is echt bijzonder, kom je niet vaak tegen. :heart_eyes:

1 like

Deze Polerouter “Super” is binnengekomen afgelopen vrijdag.

En ook meteen weer de deur uit, naar m’n vaste horlogemaker. Er zat veel stof op de wijzerplaat, misschien wel tritiumdeeltjes die los zijn gekomen tijdens het transport vanuit Engeland.

Dus hopelijk binnenkort weer incoming :grinning:

Hier een foto van de vorige eigenaar:

17 likes