Het grote incoming topic (Deel 2)

Ik bedoel te zeggen dat als in niemandsland er al drie zijn, er in Zwolle zeker voldoende capabele mensen zijn om een schakel te verwijderen.

Ik ben wel benieuwd wat een horlogemaker allemaal kan doen als je zelf al alles geprobeerd hebt :thinking:

Eens kijken of dit linkje werkt.

2 likes

Ok maar dat is op leder en dat lijkt me geen goede combinatie voor de zomer :sweat_smile::joy:

Oh oké, neem in ieder geval van mij aan dat mijn hulp oprecht was. Jouw reactie vind ik wat bijzonder.

Ik neem even een slok koffie en kijk even naar mijn perfect zittende jubilee. Hoi!

3 likes

:rofl::rofl::rofl:

Ik verstel mijn glidelock ook nog ff om toch die perfect fit te verkrijgen. Heerlijk!

4 likes

Veel ruimte tussen de band en de kast door de lange lugs? Dat is wel het enige waar ik voor vrees bij dit horloge. Als het goed is krijg ik ‘m vandaag binnen dus ben benieuwd!

1 like

Top horloge maar idd relatief veel ruimte tussen de band en kast. Op nato natuurlijk geen issue :slight_smile:

Veel plezier ermee!!

1 like

Kan rubber op hè

1 like

En het is nog geen zomer :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Je kan ook altijd een bandje op maat laten maken rekening houdende met de grotere afstand tot de kast.

1 like

Is nog ver weg ja🥳

25 likes

Heerlijk :grin:

1 like

Zo’n kleine Navitimer is echt heel leuk. Als 'ie eenmaal binnen is… foto’s, foto’s, foto’s!

2 likes

Zeker! Foto’s volgen dit weekend. Misschien maak ik een NA topicje aan.

4 likes

Fantastisch! Schitterende maat :sunglasses:

1 like

Schitterende Tissot!

P.S. Toch niet zomaar via internet in het mandje gegooid? (Korting)

Inderdaad. Ik kende alleen de Heritage als iets wat ik wel zou willen (naast mijn Aerospace).

Wow. Mooi!

2 likes

Zeker wel.

1 like