Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ja maar niet zo spannend als wat erna komt. De Speedtimers ga ik erna verzenden namelijk En helemaal spannend is dat de zilveren 6139 inmiddels ook onderweg is. En ik denk dat deze 6119 niet lang blijft vanwege de andere aankopen.

Ik word nieuwsgierig…:smile:

1 like

Binnengekomen van Vario! Het duurt een maand maar dan heb je ook een mooie pouch erbij.

Ze waren bedoeld voor mijn Traska Freediver V2, maar die is alweer op weg naar Amerika. Te veel QC problemen helaas. Gelukkig de belofte van geld terug en een flinke kortingscode als de V3 uitkomt. Al heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Nog één foto uit de oude doos dan:

5 likes

Voor elke mening is er een andere. Ik moet zeggen dat de liefde voor die tweede ook wel aan het groeien is :slight_smile: ik heb ook wel grovere groene nato’s, maar hou ook wel van net een beetje anders :slight_smile:

Laatste bezorging van Vario in 9 dagen; beetje mazzel/geluk kwestie denk ik? Ze hebben wel grappig spul daar.

2 likes

Eerder al gehad, toen verkocht, spijt… Je kent het wel…
Hij was een hele tijd uitverkocht, maar nu weer leverbaar:

Internet_20200619_072514_3

Internet_20200619_072514_4

3 likes

Ik zit dezer dagen een beetje in nostalgische sferen … :see_no_evil: :innocent:

Met de aankoop van mijn Tudor Pelagos, afgelopen week, heb ik al iets gekocht wat ik al eens eerder om de pols heb gehad. Grote blij dat ik nu hem weer heb!

Ik verwacht een soortgelijk genoegen bij de aanschaf van mijn aankomende NA. Er komt zoals het zich nu laat aanzien weer een Seiko SPB077. Ik ga hem waarschijnlijk ergens dit weekend even ophalen, een moment waar ik naar uitkijk. Dit blijft (voor mij) een van de mooiste Seiko duikers die er is.

Zaratsu, jippie … :beers:

25 likes

Nice!

1 like

Is dat een mm200 ?
Mooi hoor…:+1:

Heel mooi horloge!

Unterwegs mit Galle wertversand. Incl rubber band omdat ik niet helemaal zeker ben van de milanese

15 likes

Zo staat 'ie volgens mij wel bekend, onzin natuurlijk want het is geen ‘Marine Master’ maar goed … voor de hype klinkt het wel lekker. Ik doe gewoon mee hoor! :wink:

2 likes

Inderdaad een van de mooiste Seiko duikers. RLC schreef er een review over…
Ook twee keer in de collectie gehad…

1 like

44mm? Of 42mm?

1 like
  1. De 42 en 46 hebben een wit randje om de datum.

Haha. Gast, serieus? Derde persoon, … oké!

“Junior schreef er een NA over.”

Proost! :beers:

10 likes

Je slaat door Ralph.

6 likes

Niet zo serieus nemen allemaal :wink:

De MM300 rubberen band staat hem ook fantastisch! Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Niet zozeer meer incoming maar gisteren geland;

36 likes

Aha, weer een. Gefeliciteerd! Mooi horloge.

1 like