Het Grote Incoming topic (deel 3)

Eerste aankoop van 2020. :smile: Wie hier kan dat zeggen?
Nadat mijn Oris Aquis en Méraud Bonaire het veld geruimd hadden een tijdje geleden wegens overschot aan duikers, en er geen echte vervanging gekomen was voor mijn Mühle moest er wel weer eens een toolwatch/flieger in de ruime zin van het woord in de collectie komen.

Bij deze een horloge besteld bij Sinn daarnet, al lang op het oog maar het was er nooit van gekomen :grin:

Happy guy :star_struck:

17 likes

Al eerder gehad en het is gewoon heel veel horloge voor het geld. Foto geleend van @SaGi. Mooiste foto die ik zo snel via Google kon vinden :blush:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/7/f/97f94af8c457d2bded0fbd963abd4de0092cd530.jpeg

10 likes

13 likes

Lekker hoor, gefeliciteerd! :heart_eyes:

2 likes

Ik blijf het ook nog steeds een ontzettend gaaf horloge vinden!!

Alleen de dikte is jammer.

7 likes

Incoming, … gewoon omdat ik gek op leesvoer ben als het gaat om het horloge om de pols. Ditmaal dus een (plaatjes)boekkie over de Seamaster. Leuk! :wink:

7 likes

Doe maar NA verslag als je m hebt. Werkt altijd overtuigend om ook meer van dit soort ‘studie materiaal’ aan te schaffen​:grin::ok_hand:

Grappig. Heb ik gisteren ook besteld!

Doe ik! Dit is vooral een plaatjesboek volgens mij, dus geen ‘technisch naslagwerk’ zoals Moonwatch Only dat wel is. Ik ben benieuwd.

Als ik dat had geweten had ik je even getipt, tenzij je er al minder dan 47 pond voor hebt neergelegd. :wink:

1 like

Helaas…

Kun je nog annuleren?

Is bijna de helft… :thinking: heb 50 pond incl. verzenden betaald.

1 like

Hmmm. Nou ja, lees ik hem gewoon twee keer.

26 likes

:joy: :rofl:

1 like

Een impulsaankoopje op ebay. Texas instruments led.

3 likes

De Citizen ny0040. Gekocht, verkocht, gekocht en weer verkocht…

Toch bleef hij ergens in mijn hoofd rondspoken…

Dan check ik mijn mail en zie ik een notificatie van @MechanicalFreak dat hij mijn foto had gebruikt voor een incoming ny0040.

Zonder na te denken, direct weet besteld en nu dus weer in afwachting :astonished:

image

16 likes

Je wil hem niet maar je kan niet zonder. De bekende spijt van aankoop en flipperen.:rofl:

2 likes

Awesome piece

1 like

Schitterend werkelijk

1 like

Prachtig horloge

1 like

Op deze ben ik aan het wachten…maar door het Corona virus :mask: !heeft Post.nl vertraging…
Maar het wachte maakt het allemaal net een tikkeltje spannender…

10 likes