Het Grote Incoming topic (deel 3)

Edit: haha je post aangepast.

Maar troost je, dit is niet nieuw. Altijd al zo geweest.
Het is ook gewoon zoals de wereld in elkaar zit, laten we er niet te moeilijk over doen zou ik zeggen.

4 likes

Klopt, met daarna een like voor je oplettendheid. Of had ik je apart even moeten melden dat ik het aangepast heb?

Het zal mij verder een zorg zijn maar het wordt gewoon irritant en ik wil het even benoemen. Bijna elk topic is inmiddels wel besmet met relletjes tussen de kampen. Ik wil ook wel eens gewoon wat kunnen lezen zonder alle grappige opmerkingen en steken onder water.

Op een gegeven moment log ik gewoon uit, heb ik er ook geen “last” meer van. Niets dwingt mij om hier aanwezig te zijn. Verder zal daar ook niemand wakker van liggen hoor, soit.

Hopelijk staan hier geen spelfouten in.

6 likes

Even uitloggen het beste inderdaad. Frustratie moet je hier niet willen oplopen.

Morgen weer eens kijken, vrees dat de situatie echter weinig zal veranderen

1 like

Dat lijkt me dan het beste. Als je zelf gefrustreerd raakt door vreemde mensen op the interwebs is het tijd voor actie. Als ik het niet leuk vind op HF kijk ik er gewoon even niet op.

Het kan zo makkelijk zijn. :clinking_glasses:

OT:

Eergisteren een Vanguard strap besteld, gisteren een smsje van DHL en dinsdag is die dure fucker al in huis:

https://www.instagram.com/p/B71Bx2SHNaM/

https://www.instagram.com/p/B42VhlDH3TG/

Dit maakt het voor mij af. Ik wil al lang een horloge op aansluitend rubber.

18 likes

Hele gave combi!

1 like

13 likes

Prachtig! Kun je daar wat meer over vertellen? Da’s net mijn goldilocks-ontwerp: Op het oog niet te groot, met duidelijke minute track, geblauwde wijzers en KS complicatie… Die Romeinse cijfers maken het echt af.

1 like

Damn! The Chief met blauwe wijzers. Dit is de 40 mm versie als het goed is? Heb er ook naar lopen gluren. Ben benieuwd naar je foto’s.

1 like

Klopt 40mm. Ik ben ook erg benieuwd.
Mvg. Bertjan

1 like

Hoeveel wijzers 3 of 4?? Uren wijzer met staartje?. Mooi geheel.

1 like

Achja je kunt het ook allemaal niet zo serieus nemen en het gewoon als een geintje zien. Ik zou mij er nog geen seconde aan kunnen ergeren. Wel betere dingen te doen…

2 likes

3 wijzers, 1 met staartje :smiley:

Nieuw! Snel wat overtollige letters verwijderen en een leer bandje bestellen :wink:

6 likes

Wat kunnen sommige mensen toch weinig…man man man. Postbode heeft met man en macht het boek door een brievenbus proberen to proppen. Hele boek naar de Filistijnen! Nieuwe is onderweg…

4 likes

Sterkte Ralph! Komt vast goed.

10 likes

Omdat rubber zo lekker smoelt deze besteld. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt :innocent:

8 likes

Ik wil deze wel gratis ontvangen. Scheelt een post in het topic… Oh, wacht :frowning:

2 likes

Toch gedaan? Nice!

1 like

Jep. Hij is toch wel erg nice. Ben benieuwd!

1 like

Das ook wel balen als je dan je bus leegt :roll_eyes: