Het grote "Omega Only" topic

Geloof ik graag, ik kan mezelf niet eens meer volgen. :joy:
En maar goed blijven praten.:wink:

Blijf er wel bij dat de PO meer horloge levert voor het geld en de Speedmaster meer drijft op icoon status en marketing verhaal,

(sorteert vast voor op toekomstige switches)

2 likes

Dit + meer draagcomfort en veelzijdigheid qua banden gaf voor mij ook de doorslag om te wisselen

1 like

Vandaag @Freakazoid op visite gehad.
Wilde toch even z’n SMP even proberen.

Vond de band altijd een rails, maar potverdorie wat draagt dat ding comfortabel…

Wellicht toch ook een interessante optie!! :see_no_evil:

5 likes

Ja je kunt best zo’n SMP hebben Johan :wink:… nog bedankt voor de Koffie :wink::+1:

2 likes

Zal ik morgen 'm morgen of zaterdag dan oppikken?

Tof van je!!! Dat zijn nou eens vrienden!!

:kissing_heart:

3 likes

:joy::joy::joy: heppie de kleine letters wel gelezen? Anders toch die tissot maar doen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goede set zo. Dat wordt een doel voor 2017. Ik had eerst ‘hoger’ ingezet, maar ik ga proberen een Seamaster te verkrijgen.

Vanmorgen gehoord dat de 2016 bonus binnen is. :sunglasses: Pay out is pas in april…

1 like

Ik ben al tijden gecharmeerd van een Omega Seamaster Ceramic. Ik heb er eentje op het oog maar ik vind het lastig om te bepalen wat nou een redelijke prijs is aangezien die online nogal variëren. Het gaat om de blauwe versie compleet met doos en papieren die is aangeschaft in Augustus 2016, wat is hier een fair prijs voor?

Is dit geen aardige indicatie ?

En nog even op Chrono kijken ?

1 like

Is het deze of een Pelagos? Mijn voorkeur heeft de SMPC. Die nu te koop staat, zou ik dolgraag willen hebben. Maar het is een slechte timing. Nu sterk blijven…

Een Seamaster lijkt me ook een mooie “tussenstap” naar een Tudor. Van horloges onder 1000 euro naar 2500 is nogal een stap. Ik vind vooral de plaat en bezel zo mooi van de SMPC.

1 like

Misschien ben ik slecht geïnformeerd, of kijk ik anders tegen zaken aan. Maar de gouden tip voor een SMPC voor € 1500 zie ik graag in mijn inbox verschijnen. :slight_smile:

Uiteraard is er een Seamaster voor bijna elk budget, maar niet zonder concessies te doen (in mijn geval).

Dat is dus precies waar ik net tegenaan loop.

1 like

Wat kost deze als ik vragen mag? Ik ben ook eentje aan het zoeken, maar moet eerst mijn Black Bay verkopen of ruilen tegen een SMP Ceramic

Bij ten2two staat trouwens ook een goed geprijsde nieuwe SmpC te koop

1 like

Koop mijn Black Bay maar :smiley: ruilen we over een paar maanden wel :stuck_out_tongue:

2 likes

Een nette prijs voor een SMCP (met de kop eraf zeg maar) is in mijn ogen 2100-2200 euro.

1 like

Ga jij dan maar lekker genieten van je Tudor, dan doe ik het wel van die prachtige Seamaster. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om die ooit weg te doen voor nota bene een Tudor.

1 like

Stel je voor zeg, een Tudor! The horror!

6 likes

15 likes

7 likes