Het grote Seiko Monster (mini) topic

Geen idee of dit al bestaat :slight_smile: Ik heb wel gezocht maar vind geen verzameltopic. Ik heb een Monster gekocht recentelijk en het was bedoelt als daily. Dat is ie ook. Maar in het echt vond ik hem zo veel mooier dan op foto’s dat ik een tweetal monster mini’s (die ik minstens zo mooi vind als de normale Monster) onderweg heb. Eentje met een witte dial en eentje met een zwarte dial. Maar er zijn nog meer dials. Dus laat hier je Monster zien. Bestaat dit topic al dan mag een mod hem trouwens verwijderen…

14 likes

Ik begin dan maar :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik heb twee monsters gehad (oude versie zwart en oranje) en ik mis ze echt. Mooie horloges, comfortabel en heerlijk om op nato band te dragen. Heb ze destijds ook laten voorzien van saffier glas. Kortom spijt

Yes, eindelijk een monster topic!

Ik ben super tevreden met mijn black monster:



11 likes

Ik ben voorzichtig op zoek naar andere kleuren maar die zijn niet zo eenvoudig te vinden…

Op de pols…

5 likes

Die van mij heeft geen aparte dial ik heb hem wel een kleine beurt gegeven in de glasparel cabine

7 likes

+1

3 likes

Ik heb de first gen black monster op een costum strap gemaakt door Ko. De Dracula monster heb ik vandaag geruild voor een andere Seiko. Kon er geen klik mee krijgen omdat de first gen monster stiekem m’n lievelings klokje is geworden.

9 likes

Blij met de mijne, voor mij geldt ook… in het echt leuker dan op de foto

12 likes

Dat maakt inderdaad nogal een verschil heb ik gemerkt.

De oranje is ook super👍🏻 Lijkt me nog wel leuk om ze een keer beide te bezitten

Ik vind de groene ook mooi maar die kan ik nergens vinden op Ebay :slight_smile:

@Sprinter een mooie topic voor jou :grin::ok_hand:t3:

2 likes

Ik was net een beetje met bandjes aan het knutselen.

Naast dit oranje beest zou ik graag nog een eerste generatie zwart monster hebben, dus mocht iemand eraf willen… :wink:

5 likes

Lekker banden swappen met de Dracula…


6 likes

Mijn Snowmonster

13 likes

Ik heb een SuMonster mod…:wink:

5 likes

Ik mis nog wat kleurtjes…

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/e15/11424677_613184748823545_214925497_n.jpg

7 likes

Die blijft geweldig…
Die staat nog steeds hoog op de lijst bij me !