Het grote Seiko Monster (mini) topic

Dag meneer Sprinter, wat bedoeld u met geen vette banden???:flushed:

[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/EB038C2C-B12E-4421-929F-977F5D620B8B_zpsz7ro9r3u.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/4D80013D-AAAB-4BB2-8AD3-B90F74EF02BE_zpshqj1l9l9.jpg.html][/URL]

9 likes

9 likes

Urk is er hoor:punch:

1 like

Hier is hij hoor:slight_smile:

7 likes

Ik ken het gevoel:heart_eyes:

1 like

Leuk inspiratie op kunnen doen qua banden, maar hou het voorlopig maar bij deze…

4 likes

Die zag ik afgelopen week bij mevrouw Visser de revue passeren :wink::ok_hand:t3:

Super vet deze banden! Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?

Nou een mini dan…

8 likes

Geen idee wie de mod gedaan heeft, heb deze zo van @frenk overgenomen, maar inderdaad beadblast en oranje. Ik zou graag nog eens een zwarte wijzerplaat erin willen laten monteren…

1 like

@Forrestx inderdaad een projectje van mij… (Had hem niet moeten verkopen…:grimacing:)

Bij Rob laten stralen en oranje laten vullen… Te gek ding!

Zoek maar eens op typenr en dan “mod” erachter… Dan kan je een hoop inspiratie op doen… (Of “beadblasten” erbij…)

@sq100… Dan gewoon een oude kopen en laten blasten… En vullen naar wens :smile:

@frenk maar deze is al bijna klaar, hij moet namelijk zo worden :wink:

6 likes

Ooh! Daar ben ik naar aan het kijken op dit moment! Bevalt ie een beetje?

@sq100

Die band komt van een frankenmonster en moet op maat gemaakt worden…

Wil je dan ook de bezel zwart laten vullen? Koop dan een oude zwarte en verwissel de plaat… Na het stralen… Die oranje vulling moet je houden :+1::+1:

Soxa Military

Shark

3 likes

Heb zelf lang gewtijfeld over beadblasten van mijn Monster maar nog niet gedaan…jou ex doet me twijfelen!

Zie hierboven :wink:

Hahaha dat is mijn foto @sq100 :sunglasses: Dit was mijn 1e monster. Overgenomen van @EricPP destijds en het virus had me te pakken lol

2 likes

Mooi werk @Marco_T … die Soxa is echt geslaagd :sunny:

Ja dat klopt wel, maar dan moet ik een 2e monster behouden…ik heb al teveel horloges hahaha :smile: