Het Grote Unieke Horloge Topic!

Deze heb ik hier ook nog niet zien langskomen: zit in mijn doos, maar is eigenlijk voor mijn vrouw. Is misschien wel een beetje valsspelen :innocent:

2 likes

Het barst hier van de Speedy’s, zelfs de Triple Day-Date met grijze plaat zie ik hier meer (dan met lederen band terwijl er bij mij origineel staal aan zit) maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben met deze

Grt. Marco

15 likes

Ik wist dat jij deze had, anders had ik de foto zo gemaakt,

6 likes

Dankjewel voor het bieden van de gelegenheid…

Jij hebt ze gewoon allebei, dat wist ik niet…ik ben jaloers…mooi man!

De L.E. heeft een iets grotere diameter, is het niet (42 i.p.v. 40 dacht ik)?

Grt. Marco

Ja klopt! Ik heb nog even een Chronoris uit 70 gehad, maar vintage is niet aan mij besteed.

Overigens gaan ze naar mijn zoontjes als ze 18 worden.

1 like

Deze Xemex.

5 likes

Mooi vooruitzicht voor hen! Hopelijk erven ze de interesse.

Vintage is aan mij ook niet besteed…heb nog een gouden Seamaster DeVille date 1967, wordt bijna nooit gedragen.

Grt. Marco

Deze heeft niemand hier geloof ik…

15 likes

Ook redelijk uniek op HF volgens mij. Zeker in deze 38 mm. GMT 600 met rode bezel uitvoering op mesh.

Grt. Marco

2 likes

[URL=http://s236.photobucket.com/user/flatsix_porsche/media/Schermafbeelding%202017-03-05%20om%2019.07.08.png.html]

[/URL]

Denk dat ik de enige ben hier… Kleine limited edition (nr 170 van 300), en nergens meer te krijgen.

4 likes

[URL=http://s236.photobucket.com/user/flatsix_porsche/media/Schermafbeelding%202017-01-31%20om%2020.18.46.png.html]

[/URL]

Of misschien deze? In een opwelling in Zurich gekocht, volgens mij is er geen dealer in NL (maar dat weet ik niet zeker…)

3 likes

De Marti en de Pulsar zijn uniek en de Immersion Stendardo hieronder

6 likes

Gekregen van ETA als de beste qua theorie-cijfers van mijn “lichting” van de voormalige Zadkine horloge-opleiding. De beste qua praktijk-cijfers -scheelde weinig, maar toch- kreeg een twee weken geheel vergoede cursus bij Patek. Had best willen ruilen… :neutral_face: :wink:

Bandje was een miskoop. Hirsch lizard-look - maar volgens mij is het eerder een soort plastic-laag met een printje. … Ga meteen 's kijken of ik wat beters kan vinden. Vis 'm net uit de doos, dus staat niet op tijd. Loopt top, dat wel. 2824-2 met zichtbodem.

Plaat draait nu. Absolute mint-staat uit pakweg 1960. 2 euro op de vrijmarkt is dan niet teveel, een jazz-plaat uit die tijd doet in deze staat drie cijfers voor de komma… Wel pikant dat het adagio uit het Kaiser-kwartet het Duitse volkslied is… :smile:

4 likes

Niet mijn meest bijzondere horloge maar wel eentje die ik hier nog niet eerder heb gezien.

1 like

Heb helaas niet van al mijn horloge foto’s, maar denk dat ik er best wel veel heb. Vermoedelijk ook een zwik omdat niemand ze zou willen.

Van degene met een foto, is het wel leuk om te delen toch,… meeste hebben voor mij wel iets bijzonders, qua uurwerk of achtergrond, etc.

Redelijk veel Mickey Mouse horloges met oa een Genta (foto’s komen nog wel). :wink:

16 likes

Ik denk dat er weinig horloges in jouw collectie zijn die niemand zou willen… :sweat_smile:

4 likes

Zitten uiteraard ook gewilde bij, maar sommige ook niet.

1 like

Toch zou ik daar wel eens foto’s van willen zien. :wink:

2 likes

Heb mijn post ge-edit met foto’s t/m G, die ik heb en waarvan ik ze hier, zo ver ik me kan herinneren, niet ben tegen gekomen.

Nog wat anderen t/m L, zo denk ik wel even genoeg.

18 likes

OK, je hebt gelijk - Mickey Mouse hoeft van mij niet zo. :wink:

1 like