Het grote vakantiekiekjes topic

Mijn trouwe compagnon op strand, snorkel, duik (anyway you get my drift :sunglasses:) vakanties. Ook het horloge waar het allemaal mee begon. De horloge verslaving 


Locatie: Cas Abao Curacao

4 likes

Ik heb die nu ook enkele weken: wat een topklok is dat, nietwaar??

Normaal gesproken gaat ie niet mee naar t strand, maar voor de fotoshoot mag ie heel even


Locatie Malediven

6 likes

Fantastische bestemming, veel plezier!

1 like

[URL=http://s147.photobucket.com/user/gortz_album/media/IMG_3858_1.jpg.html]

[/URL]

Estepona 2 juli 2016

1 like

Lelijke patser! Ben hééééél jaloers

2 likes

Tsja, een gewone pocketshot in de hotelkamer van de vakantieklok (PRS 516 Chrono Quartz op Hirsch Carbon):

Niet wetend dat we onverwacht even af zouden wijken toen we op doorreis een bord zagen wat even klikte met een horlogemerk. Toch leuk en vooral mooier dan ik verwacht had:

Eh, en nu ik de Nomos Tangente in het echie om de pols heb gehad
 possible grail

mocht daar alleen geen foto van maken terwijl die om de pols zat, en ook niet van de Glashutte Original Senator Excellence (kwijl), maar die gaat ver boven mijn budget. :frowning: Van de laatste een plaatje van het web:

4 likes

Alweer terug, helaas. Maar eerder deze week nog tropische temperaturen in Duitsland.:sunglasses::sweat_smile: Dus ja, wat doe je dan


Zit niks anders op! Noodzakelijk kwaad, tegen oververhitting.:wink:

5 likes

Ook weer terug helaas

4 likes

Zwitserlandddd

7 likes

Hij is niet van mij, maar ik wilde 'm jullie toch niet onthouden:

(van de ‘Microbrand watches’-Facebookgroep :joy:)

17 likes

Beatenberg?

Noorwegen

5 likes

Goed gespot! Ik zit bij ons vaste vakantieadres in vlak onder Beatenberg :slight_smile:

Die fjord komt me anders errug bekend voor!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

6 likes

Veel plezier daar.!
Vroeger met m’n ouders vaak gekampeerd aan het meer bij Interlaken-Unterseen. En toen ook regelmatig voorbij Beatenberg gewandeld. :sunglasses:

Het was fijn op Ibiza!

3 likes

Das nou niet echt “micro”. Maatje D schat ik zo.

Op de markt in Cambrils Spanje. Alweer spijt van. Te druk, heet, chaos. En niks leuk te kijk.

Iemand nog bekend met een leuke horlogewinkel in Reus/Salou/Cambrils?

3 likes