Het grote wat staat er bovenaan je horologische wishlist (your next watch) topic

Eigenlijk best een lastige vraag, ik wil al lang een Tudor BB58 maar wacht nog altijd op de release van een date versie.

してください

8 likes

Mijn huidige wishlist:

  1. Omega Seamaster Professional 300m midsize. Zodra ik de full-en midsize een keer heb kunnen passen en er een goede deal voorbij komt sla ik hoogstwaarschijnlijk toe.

  2. Een vintage dresswatch in Calatrava stijl met kleine seconde. Waarschijnlijk een Longines met 9ct. Dennison kast.

  3. De nieuwe Seiko SPB121 Alpinist waar ik best nieuwsgierig naar ben. Vind m alleen veel te duur dus het blijft voorlopig bij foto’s liken.

Deze krijg ik niet uit m’n hoofd. Hoe en wanneer weet ik nog niet, maar ik vind dit een toppertje.

4 likes

of deze:

image

Omdat deze (voor mij) onbereikbaar zijn:

3 likes

Heel lang stond deze voor mij op onbereikbare hoogte.


En dan ineens is deze er, veel sneller dan verwacht. Tja wat nu… :roll_eyes:

7 likes

Deze op 1.


Daarna deze en dan hoop ik dat het klaar is…

7 likes

Ik krijg hier zo’n slappe zak van he…

4 likes

Je hebt duidelijk geen idee hoe vintage werkt. Het liefste kocht ik deze vandaag nog in goeie staat en voor een redelijke prijs maar dat is helaas niet mogelijk

2 likes

Dezelfde Doxa sub 300t als die van jou… Maar dan de “professional” … Oranje dus!

1 like

Binnen 2 maanden verwacht ik deze te hebben:

En daarna na ongeveer 2 jaar een speedmaster :ok_hand:

P.s. hoe bedenk je toch elke keer die tioics Ralph? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Deze

Of…

Deze

7 likes

Blauw :blush:

2 likes

De Aqua Terra staat bij mij ook boven aan het lijstje. Ben er alleen nog niet over uit welke precies. Het nieuwste model met de datum op 6 uur of de “oudere” met de datum op 3…

1 like

Dat probleem heb ik nu dus ook, en het horloge op foto 1 niet te vergeten.

1 like

It never stops! :stuck_out_tongue_winking_eye:

  1. 18239
  2. 19019
  3. AP van Bauhaus.

Binnen nu en 20 jaar. Eerst maar weer wat minder uitgeven :speak_no_evil:

Rolex 116600 oftewel Sea-Dweller SD4K.

Nog steeds niet de ‘noodzaak’ gezien om 'm te kopen, maar hij blijft de aandacht trekken.

@Watch2Morrow, stop met posten van jouw exemplaar :grin:

Betekent wel dat àls hij er komt, mijn Planet Ocean het pand gaat verlaten. Ik wil het bij twee horloges houden en de Explorer is een blijvertje :wink:

1 like

Hahah, ik zal 'm minder vaak posten. Komt ook omdat ik momenteel een @Bertus1 -je ben met een “one-piece-collection”.

Hopelijk post ik binnenkort een lekkere OQ17000 met blauwe plaat.

3 likes

Daarom heet het een ‘wish’ list dus