Het HorlogeForum topstuk!

Ik moest hier hardop om lachen :joy:

1 like

Iedereen op dit forum die is besmet met het horloge virus heeft het niet gemakkelijk :joy::joy::joy:

1 like

Iedereen een joetje inleggen, mooi horloge kopen en vervolgens verloten onder de deelnemers maakt meer kans denk ik.

Heb ik ook een keer een kans om een rolex te bezittenā€‹:smirk_cat::speak_no_evil:

2 likes

Beste Forumleden, Het idee was eigenlijk best wel goed. Een waardering van ons naar Jur of de eigenaar is wel op zn plaats, We hebben hier plezier en delen lief en leed. En jur of de eigenaar doen toch veel moeite om ons de mogelijkheid te geven om te leren, te communiceren over onze hobby. We laten nu onze dankbaarheid zien, en ze mogen met de opbrengst kopen wat ze willen, De initiatiefnemer Michiel23 opent hier een bankrekening voor. Die 5 euro kunnen we toch wel missen he,

Hee, nu is het net of ik dat zeg. Ik citeerde slechts. :face_with_raised_eyebrow:

Laat ik maar meteen mijn bezwaar hier opschrijven. Bij de Fiffers viel me Ć©Ć©n ding op: terwijl het de bedoeling is dat je zoā€™n ding een week of twee draagt waren er mensen die dat ding twee maanden onder zich hielden. Ja, vakantie en zo ā€¦ smoesjes! Moet je indenken hoe lang mensen die Patek of wat het ook wordt onder zich gaan houden. En onder aan de lijst ziet men het met lede ogen aan.

Ene ā€œSā€ is al een half uur aan het replyen. Moet een hell of a post worden.

Edit: oh ze was net op tijd.

1 like

Allemaal 20 cent en we hebben een invicta

1 like

Jij wilt het merk zelf opkopen ?

8 likes

Vergeet je niet dat je zelf nog een Glycine te koop hebt staan? :joy:

2 likes

Ja zag het te laat. Duizendmaal excuses.:joy:

Ik voel meer voor een doneerknop op het forum.
Ben er echt van overtuigd dat dit gaat werken.
Ik denk dat dit forum veel ā€˜stilleā€™ leden heeft die hier ook waardevolle info vinden en plezier beleven.

1 like

Die stuurt hij gratis mee. Allemaal voor het goede doel!:+1:t2:

Ik denk dat ik in al die jaren zo een 10000 euro ben verloren aan doorflipperen. Dusā€¦:wink:

1 like

O ja shit, Invicta best merk ever. Greetest watch brend sins the invention of watschjes.

Bedankt voor het pluggen van mijn advertentie overigens. :+1:

3 likes

Heel fijn, en als jij het nu even uitlegt hier, zodat het iedereen begrijpt hoe hij dat kan doen, dan vertrouw ik erop dat alle forumleden hun steun geven, Want hoe stil zou het voor ons zijn als er geen horlogeforum was, Kom op beste Noorderburen laat jullie hart zien, voor Jur of de eigenaar die hun hart aan ons het gehele jaar laten zien

Nee hoor.

Dan start iemand anders wel weer een forum o.i.dā€¦ En stil? Nee joh :wink:

1 like

Een Patek was het doel, gaat het nu Jur worden of de eigenaar van het forum. Als we er maar eentje kunnen kopen maakt dat toch best uit wie de gelukkige gaat worden.

Ik stem voor Jur.

1 like

:joy: 2 voor de prijs van 1 actie in Rosada

Ben het helemaal met je eens, Jur is de beste keuze, die horen of zien we regelmatig,

Ik denk dat Jur een paar dagen rust op het forum meer zou appreciƫren.

Of een weekje sporthuis centrum zonder internet :wink::rofl:

3 likes

Weet niet of dat een goed idee zal zijn, iedereen zal in die week ontploffen en als jur weer internet heeft zijn er ineens niet meer zoveel actieve leden ben ik bang voor :see_no_evil:

1 like