Het is weer woensdag

Dit vind ik nog net gaan dus :smile:

Nee ff zonder gekheid Ik heb in het verleden meerdere Rolexjes gehad,alleen kwam ik niet verder dan een een 1500 date en een paar 6424 en 6494 date. oh ja en een 1500 in staal met engine turned bezel en als het goed is dwaalt die hier ergens op het forum rond.
Die keren dat ik voor een Sub wilde gaan kwam er weer een Speedmaster of Ebel 1911 la modulor voorbij.

2 likes

Ik ben eigenlijk een groot van druk… Speedy’s, Daytona’s, Navitimers…

De oude 14060 is net als de nieuwe mooi in balans, was perfect voor mijn smalle pols maar hij deed me gewoon niks. De gammele endlinks hielpen ook niet terwijl ik dat bij een 16700 geen probleem vind.

1 like

Wat is dat voor een horloge? Leuk ding!

Mooi!
Van CW?

Wat bedoel je met CW?

Hij komt van Crownguard.

Ja, die bedoelde ik… Heb een bril nodig tijdens het typen denk ik :innocent:

Leuke klok …!
Ik had hem maandag voor 't laatst om de pols :wink:

1 like

De wereld is klein… :wink:

Ik zocht eigenlijk nog iets met blauwe plaat maar de Milgauss blijft zo’n beetje als enige over en ik betwijfel of ik die echt ga dragen. Is toch wat topzwaarder dan een sub.

Je hebt ook wat subs met een blauwe plaat maar daar moet je maar net van houden…

Sub is een fijne klok. Mijn eerste Rolex :*-)
Heeft 1.5 jaar geleden door s&c nog een mini-beurtje gehad. Altijd netjes mee om gegaan…

De krasjes die erop zaten zijn nog van Edwin … :innocent::grin:

Ik vind de witgouden matte plaat niet echt top. Het geheel is leuk maar veel te zwaar.

De staal/gouden met blauwe plaat is teveel kermis. Da’s leuk voor Italianen op het terras. :wink:

1 like

Het is nog woensdag!
Nog snel even een plaatje van de heeeerlijke slanke SD-lugs

@El_penumbra , nooit om de pols gehad… Maar vind het wel een mooi ding… Die goud/stalen sub ook maar dan alleen de discontinued 2013 versie met matte smurfblauwe plaat&bezel.

2 likes

Kijk, verstandige beslissing…blijft toch erg mooi, had hem misschien niet weg moeten doen. Maar ik ben erg tevreden met mijn oudje, vandaag weer op leer :smile:

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Rolex%20SND/E047D2AF-BCFC-4645-8B8C-5A1EC2CDC98B_zps1qvpjjs5.jpg.html][/URL]

2 likes

Dit is de mooiste zwarte sport Rolex!

1 like

Ik dacht dat je ze beide had Eric?
Hoe bevalt de Rolex nu na al dat Omega-geweld?

1 like

Helaas, nu maar plaats voor 1…maar de 13e maand en winstdeling komt eraan, dus wie weet…

Deze is zo ontzettend comfortabel in vergelijking tot de PO 8500. Eerlijk gezegd vind ik de Omega wel een heel stuk “spannender” maar hij zat gewoon niet lekker. Daarom weer terug naar de SND, ik zag net de Explorer van Albert, toch ook erg mooi!

1 like

5 likes

Bijna einde aan dit Rolex topic vandaag…:laughing:

Dus snel deze nog even…:sunglasses:

3 likes

Hopen voor die monster dat die geen hoogtevrees heeft.

Heel leuk ding. Het is een Date van Ochs und Junior

1 like

4 likes