Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

‘Kwalitijd’ heb ik bedacht als beschrijving van de momenten die ik samen met mijn dochter had nadat haar moeder en ik besloten niet meer samen te leven. Je ziet haar dan opeens maar eens in de twee weken, dus dat is dan kwaliteit tijd, kwalitijd. Inmiddels woont mijn dochter bij mij en is het elke dag kwalitijd :wink:

35 likes

Studententijd: ik noemde iedereen Aars en was into tuning van computers.

11 likes

En ik maar denken dat je een Apple fan was… :rofl:

55

3 likes

Mijn naam is Hendrik en ik heb een zwak voor vrouwelijk schoon en dan vooral bewegende beelden :yum:

7 likes

Cartoonish, Arrogant, Nasty, Depressing, Irritating, Demonlike, Egghead. Candide.

18 likes

Hier kan je er nog meer vinden. :wink:

1 like

Tja, jullie verwachten het niet, maar ik heet Arvid.

14 likes

Ik heb altijd al moeite gehad met woorden met méér dan 1 lettergreep en aangezien Tho niets is…

7 likes

drie keer raden…

8 likes

Brrr :confounded: nee dankje.

1 like

Vijf jaar geleden zag ik een Omega Speedmaster in het verkoopgedeelte staan die ik moest hebben want van mijn geboortejaar. Daarom snel lid geworden met de eerste nickname die me te binnen schoot Omega_eerste letter van mijn voornaam (Casper). Daarna blijven hangen hier, en de speedy zit ook nog altijd vrijwel elke dag om de pols.

5 likes

‘‘Omschrijf jezelf in één woord.’’

10 likes

10 likes

Jezus wat een anti-climax is dit zeg. Ik dacht dat je een playboy was met de nickname ass-destroyer.

Het is even geleden, maar het is nooit te laat om mijn woorden terug te trekken :dancer:t2:

11 likes

:point_up_2:t4:

Sam

29 likes

Mafkees!

Oh wacht, die hebben we al…

Beetje flauw wellicht, maar ik ben nu eenmaal een muurbloempje. :sunflower:

6 likes

Ik heet Jan, ben Sales Manager bij een IT-bedrijf en ik heb geen Rolex meer. In het weekend ben ik wel een playboy soms.

3 likes

En de reply destijds:

Hahaha, nice! Kleine nuance:

Ik ben geen eigenaar (meer) van Studio ZON, zal mijn avatar even wijzigen
Aerschtuner was mijn bijnaam tijdens mijn studie (don’t ask…)
De Rolex is dus gekocht door mijn goede vriend die ik had verwezen naar Ramon
Daar gaat het sterke verhaal… :wink:

2 likes

Mijn dromen vallen in duigen Jan. Weer een fictieve held uit mijn leven.

HastySecondaryAtlanticspadefish-small

9 likes