Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Gister even bij paps op bezoek:

Nog meer vader en zoon shots?

57 likes

Mijn vader is qua horloge nog bescheidener dan ik. :wink:

21 likes

Kleuren matchen goed toch😃

26 likes

Jammer ik heb alleen dochters :grin:

1 like

Mijn vader heeft nog nooit een horloge gedragen. Het enige horloge dat-ie zou tolereren om z’n pols is een PP Golden Ellipse. Kan-ie makkelijk betalen, maar dat vindt-ie dan weer een onzin-bedrag voor een horloge.

Welcome to my gene-pool… :smiley:

2 likes

Mijn zoontje met mijn eerste horloge.

17 likes

Mijn vader met opa’s gouden Enicar Sport en ik met Nomos Tangente Sport Index.

16 likes

Beide een Edox

12 likes

Hij is nog te klein om er zelf één te dragen, maar uiteindelijk zal ook hij beïnvloed worden door dit allesvretende horlogevirus :wink:

Pieter.

48 likes

Ik heb geen zoon en sinds mijn vader gecremeerd is, is een wristshot bij hem wat lastig :wink:

19 likes

Fortis en Rodina, vader en zoon.
[URL=http://s1363.photobucket.com/user/opwierde/media/image_zpso3g14xj2.jpeg.html]

[/URL]

5 likes

6 likes

Niet om de pols maar Tag Heuer van mijn vader met mijn Sinn.

Groeten
Rutger

5 likes

De 37 mm gestraalde Seiko 5 automatic van mijn zoon Finn uit 2005 en de mijne is hier inmiddels bekend.

10 likes

Samen bij het voetbal!

6 likes

Heb n mooie te koop voor 5k…

Geen foto van mijn vader

maar wel in de vorm van de Frederic Constant een aandenken aan hem. Ook het horloge van mijn opa heb ik als erfstuk mogen ontvangen. De LLD is 1 van mijn toppers.

10 likes

…zelfs op Chrono24 vind ik diverse herenmodellen voor nog 1K minder, en geloof me - die PP gaat er nooit komen bij hem.

Prima. Je chrono opmerking kan ik ff niet plaatsen heb niks over die van mij verteld, dus vergelijken op chrono lijkt me een beetje lastig

Gaat hij zijn horloge verkopen of heeft hij hem nooit om? Tijd ff verstellen :grin: