HF Café... daar is altijd wat mee

Staan daar ook caravans te koop?
Vraag dit voor mijn moeder.

4 likes

Ja hoor, massa’s!

3 likes

Ik wil vandaag ook maar wat een wind :scream: have fun!

1 like

Wou jij dat?

1 like

Wil :joy:

1 like

Ik voel me nu echt mega-newb.

Ik begreep deze totaal niet, dacht dat het een grapje was ‘De Doane Komt Je Halen Deze Zondag’ :joy:

1 like

Nu snap je het wel? :joy:
Wilde je op de hak nemen in het café.
Maar helaas, het bleef bij een kleine referentie.

Het HF café. Dat is zondag altijd.
Maar helaas is het deze week niet gelukt.
Was te druk met werk en ben een lang weekend weg.
Ging mij gewoon niet lukken om een café te maken van hetzelfde afwerkingsniveau. Kon nergens 5 uur vandaan halen.

4 likes

Het topic was gesloten, en ik vind het jammer dat @Jurk geen tijd heeft voor een strip, want ik was nieuwsgierig om te zien wat hij hier van zou bakken.

Ik krijg bij dat soort topics altijd heel veel vragen. Waarom Liechtenstein? Ik bedoel er zwerft hier op het forum zo’n Sinn rond die @Da_Watcher ooit had, dus je kunt via gezocht topics aan de gang, en je kunt eens zien of je met zo’n beetje elke Duitse juwelier tussen Essen en Freiburg tegenkomt kunt praten over een kortinkje of zo.

Het is niet dat die dingen reteduur of een soort van zeldzame eenhoorn zijn. Voor de goede orde, ik ben dus expliciet niet bezig met de belastingvraag, want da’s onethisch en zo. Maar eerder met je gekozen kooplocatie: De neiging om Liechtenstein in te rijden heb ik nog nooit echt gehad. :slight_smile:

Is het daar leuk?

Volgende week is er weer een week. :slight_smile:

2 likes

Dit is een betere tekening voor mij, overzichtelijk, en abstract, van je andere tekeningen word ik altijd chaotisch in mijn hoofd omdat er zoveel in lijkt te gebeuren…

Yep:) Ik vind het ook wel jammer! Nu dat ik het snap ben ik extra benieuwd :blush:

OK here goes: de juwelier heeft hem op C24 voor €1090 staan. Dus ik vragen of daar wat vanaf mocht. In z’n aanbieding haalt hij de btw eraf, zodat de prijs omlaag gaat, maar dan moet ik die bij aankomst in NL wel weer betalen. Dat heeft natuurlijk helemaal geen zin, maar doet me wel over btw nadenken.

Nu wil het het zo zijn dat als ik naar m’n zomerbestemming rijd, Liechtenstein ongeveer 300km extra rijden is bovenop 1450. Plus we waren toch al van plan in meerdere etappes te gaan en nieuwe dingen te zien. Én lijkt het er zelfs op dat ik een vriendin ga bezoeken die er 80km vandaan een berghut heeft.

Dus ja, dan zit ik tegen een gloednieuwe Sinn aan te kijken van €1090, plus een klein avontuurtje omdat ik ook nog nooit in Liechtenstein ben geweest. Behalve dan toen ik 7 was en ik er met m’n ouders doorheen reed.

Ik had het niet gedaan als ik er alleen hiervoor helemaal heen moest. Dat is 1750km heen en weer en dan is de hele business case weg.

Overigens zegt deze handelaar dat hij absoluut geen korting mag geven op een Sinn, omdat hij officieel handelaar is. Als Sinn het ooit zou zien op een factuur komt hij in de problemen. Oris en Breitling werd me wel gelijk met korting aangeboden :smile: Iemand dat wel eens gehoord van Sinn?

2 likes

Mooie fhotosop

Hi Jurk,
Ik zie dat je lantaarn zwart licht heeft, maar de richting van die schaduwen (schijnsels?) wekken nog meer mijn verbazing :joy:

2 likes

Je moet even zoeken en wat @Fate_Amenable_To_Change al zei ze zijn wel te vinden.
Ik weet niet meer wat ik heb betaald maar dat was met de duurdere fine link bracelet en origineel leer.

Ik zal wel even zoeken wat ik kan vinden

Edit: ik heb hem via c24 hier gekocht http://www.chronomaster.co.uk/watches/classic/sinn-556-i-mother-of-pearl/sin-236/

Koop je rechtstreeks bij hen kun je nog wat doen met de prijs, ik heb dat toen niet gedaan en via c24 een nette prijs betaald. Achteraf had ik het best rechtstreeks kunnen doen maar was tevreden met het aanbod.

1 like

Doe niet zo moeilijk! Je kunt 'm voor 1060,- gewoon rechtstreeks bij Sinn bestellen, dan ploft ie voor 1090 incl verzenden op je mat.

Kun jij mooi een kop koffie gaan doen zonder papierwerk verder, met die vriendin, eet je een flammkuchen in Liechtenstein als je nieuwsgierig bent en heb je verder niks om over na te denken.

Stuur Guido van WatchFever anders even een mailtje of hij ook Sinn doet. Die man regelde voor mij ook een Nomos en een Mühle Glashütte met korting. :slight_smile: Die merken doen ook aan wat strikt ogende prijscontrole.

Maar “mag geen korting geven” is natuurlijk onSinn. Ik vraag me af of dat zelfs wel legaal zou zijn, het tot op de cent voorschrijven wat een AD met z’n voorraad mag doen.

4 likes

Nein! Want ik heb het over de stalen band en die is €1240,- bij Sinn. 890 voor de alcantara in het Liechtensteinse. Kreeg alleen geen goed plaatje gedownloaded van die op staal.

Dat bepaal ik zelf wel :joy: Ik hou nou eenmaal van gecompliceerde combinaties tot leven laten komen omdat ik iets te doen moet hebben en écht nuttige dingen vaak saai zijn.

Dankjewel, dat waardeer ik!

Hele Sinn project staat on hold totdat ik de nieuwe Bb58 heb gezien, wat ik met 45min ga doen!

4 likes

allemaal in spanning voor morgen ?

3 likes

De tekening is toevallig net helemaal af!
En het wordt een heel mooie. Met een collab. :ok_hand:

7 likes

Met Bruno Martins Indi?

1 like

Que?
Zegt mij niks, dus denk nee

2 likes

@W.E, @Pauwelix, @BasMaartenRoderick en ik vinden hier wat van…

8 likes