HF Café... daar is altijd wat mee

Haha :rofl::rofl: prachtig @Jurk
Mooi begin van de zondag​:+1::+1:

1 like

Hahaha, lekker wakker worden weer! :rofl::joy:

tenor-2

Uhm, een gedaanteverandering? Oeps! :wink:

1 like

Mooi weer @Jurk

1 like

Nee, de kunstenaar in mij was recalcitrant, had geen zin om een minion te tekenen. Volgende keer weer wel :kissing_heart:.

Dank jongens!! :+1:

5 likes

Jur, wij hebben vanmorgen in alle vroegte even overlegd en wij voelen de druk om zoiets moois niet alleen voor onszelf te houden, maar juist met het forum te delen.
Onze gedachte is dat hij wordt doorgeflipperd voor dezelfde prijs (dus <3k) wanneer jij hem ook weer doorverkoopt. En verplicht binnen het forum, zodat uiteindelijk alle liefhebbers ervan kunnen genieten.

Als er geen interesse meer op HF blijkt te zijn mag hij voor meer worden verkocht, maar die winst gaat dan wel terug naar @denvro, omdat het zijn exemplaar betreft.

Neem even per PB contact met hem op om de details te bespreken.

Ik hoop dat we volgende week weer naar binnen mogen. :+1:

9 likes

Heel attent!
Dus ik koop hem en als je ik hem niet meer wil dan moet ik hem weer doorverkopen binnen het forum en eventuele winst gaat naar @denvro. Correct?

3 likes

Correct. Ik had dit ook nog even met @denvro zelf willen overleggen, maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat zo’n nobel plan zijn goedkeuring ook wel kan wegdragen. :ok_hand:

5 likes

Tuurlijk. Haha, foutje … bedankt! :joy:

1 like

Prachtig weer…:grin:

1 like

Hahahah @Jurk super vandaag!
En die raam sticker is ook geniaal.

:joy:

2 likes

Puik plan @flowert. Ik ben akkoord! Als we onder dezelfde voorwaarden ook jouw Rootbeer GMT tot forumslet bombarderen. Ik PB je voor een ophaalafspraak

7 likes

Haha lekker weer jurk! Wel top dat die topics erbij staan anders had ik echt 0 idee waar het over ging :joy:

1 like

Top, iedereen blij. Wat een goed begin van de dag zeg.

3 likes

“Ga weg Dremel David” :joy::joy::joy::joy::joy:

Dit wordt (is) echt iets om naar uit te kijken zondagochtend!

1 like

Hahaha. Briljant weer! En zoveel topics er in weten te passen!
Heerlijk begin van de zondag.
Dankjewel weer!

1 like

Haha geweldig :smile:

1 like

Geweldig weer, echt bijzonder om als forum een eigen cartoonist te hebben :rofl:

6 likes

Weer een vol café!!
Mooi gedaan hoor :+1:t2:

Alleen toen ik de topics langs wilde gaan, schetste dit mijn verbazing

1 like

Ik ben bang dat het robotopic van @Dpvh iets teveel werk opleverde aan Jur’s kant.

2 likes

Dank júllie ook voor al het enthousiasme.

Grappig hoe dingen kunnen lopen hè :joy:

5 likes