HF Café... daar is altijd wat mee

Jonges laten we in hemelsnaam niet dit topic laten ontsporen met allerlei onzin. Normaal interesseert het me geen hol maar dit topic is té leuk!

1 like

Eigenlijk denk ik dat Fate reuze gezellig is op een verjaardag. :joy:
Zien jullie hem al in een kring zitten en allemaal ongemakkelijke vragen stellen aan Tante Sjaan en Ome Cor.

Dank! Ze houden zich wel in hoor. Een topic kun je zo kapotmaken.
Tot nu toe vond iedereen het gelukkig te leuk om om zeep te helpen. :sunglasses:

4 likes

Het zal een avond met veel ongemakkelijke stiltes worden.
:joy:

Het is mien een rare vogel, maarja het is familie. En da witte gij zelf ook Henk.

5 likes

Kom maar door!!

31 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Wij zijn de gelukkige :smile: , niet de lul.

1 like

Kun je me een PB sturen a.u.b.?

1 like

Jurtz en ik gaan dit ff offline fixen. :ok_hand:

1 like

Nee.

1 like

Tot op een zekere hoogte zijn wij allen geworpen in een wereld waarin wij als individuen aan de grote problemen weinig kunnen doen. Dit wetende vind ik in ieder geval het niet opportuun om principieel tegen geven aan goede doelen te zijn. Vind niet dat andere mensen nadeel moeten ondervinden omdat ik het systeem niet goed vind. Daarnaast is het pas hoogmoedig als je er te koop mee gaat lopen.

1 like

Dat heb je al bereikt. :+1:

Je moet je doel bijstellen: De wereld gewoon veel leuker maken. :slight_smile: Gaat ook nog wel goed komen.

Daar kunnen we nog wel eens een pintje over doen. Ik vind van niet. :thinking: Maar afspraak is afspraak, ik erger mij de tering als mensen die dingen niet nakomen. Daar reageerde ik overigens ook niet op, dat krijg je als je een topic maar half leest. :+1:

Je blijft het roepen, maar ik kom niet zo vaak op feesten. Mijn feestjes zijn vaak besloten en NSFW.

Helaas wel. Kent u dat, eerst een dag of twee mekkeren er geen zin in te hebben en dan als één van de laatsten de afwas staan doen?

Was het maar zo’n feest. M’n familie en vrienden zijn teleurstellend luid. :slight_smile:

Wie ben ik in dat plaatje? @HanDavinci kan je helpen. Iets met flat caps. Daar houdt hij van.

4 likes

In die hoek natuurlijk. :joy:

Dan gaan we daar voor! :facepunch:

2 likes

TLDR… uiteraard steun ik een door jou gekozen goed doel graag met een paar euro. Zeker nu ik jouw cartoon gebruik als avatar. Maar waar kan ik die knaak heen sturen?? Heb duidelijk eea gemist aan afspraken hieromtrent…

2 likes

Mijn likes zijn op…

Even voor de duidelijkheid
Voor mij is er een verschil tussen dingen die ik maak op verzoek en dingen die ik maak uit eigen beweging.
Riesotto was een van de laatste.

Niemand hoeft te betalen voor een avatar als hij of zij dit niet wilt.
Nu ben ik daar veel duidelijker in dan vroeger, als iemand mij een verzoek stuurt dan bespreek ik dat van tevoren en ben ik hier explicieter in.

Echter: Je krijgt alleen het origneel als je iets over maakt.
Inmiddels zijn het ware kunststukjes al zeg ik het zelf.

Het bovenstaande ging over een van de avatars waar dit in het begin anders bij is gelopen en dat is een beetje een eigen leven gaan lijden. Dat gaat in de toekomst anders. Sommige leden willen mij graag helpen wat zakelijker in het leven te staan. Ik wens hen succes en waardeer hun hulp :joy:

Samenvattend:
Hebben we PB contact over een avatar of tekening?, dan spreken we een prijs af voor mij of het goede doel.
Pak je iets van het forum dat ik er op heb gegooid om de sfeer hier te verhogen?.. Ga je gang.
Wil je iets aan het goede doel er voor geven daarvoor? Ga je gang.
Wil je het origineel? Dan PB je mij en maken we daar afspraken over.

Dus… je bent niks verschuldigt, maar je mag mij altijd PBen.

21 likes

Mag ik je ook PBen over koetjes en kalfjes? Of moet ik daar ook voor betalen. Vind het maar onduidelijk allemaal

4 likes

Loud & clear, thx. Ben blij dat ik niet tegen je verwachtingen/wensen in heb gehandeld want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Cheers en nogmaals: keep up the great (en het smaakmakende) work!!

:sunglasses:

1 like

Heel goed op die manier heeft die strijkstok van mij nog een beetje zin.

1 like

Ik heb hier een 0906 nummer voor.
Dan hoor je op de achtergrond ook het gerustellende geluid van een krassend potlood.

8 likes

Ik weet niet welke strijkstok het over gaat, maar heeft het iets met

Te maken?

1 like

Het was best een goede grap. :laughing:
Het @Bidle geld blijft dan niet voor niets de strijkstok van de goede doelen hangen… want… leuke tekeningen!

Speaking of which… te veel gelul en te weinig lol!!!

Ik heb voor jullie vermaak de originele
“Collectioneur d’hologerie exceptionnel’ gemaakt.
Gooi hem er maar lekker tussen overal!

Ere wie ere toe komt @RLC
Want die wilde graag een sticker.
Die wilde ik niet maken toen er om gevraagd werd. Maar gisterenavond had ik er zin in. :dancer:

41 likes