HF forum op smartphone of tablet

Hallo allemaal,

ik ben benieuwd wat de beste makkelijkste manier is om het HF forum te bekijken op een smartphone of tablet?
Hebben mensen hier ervaring mee?
Of is er misschien een app in aantocht…?

hoor graag hoe jullie dit doen…

tuurlijk kan het gewoon via je internetbrowser van je mobiel maar er zal vast ook een andere manier zijn…??

:iphone::computer:

HF is ‘adaptive’ dus in de browser van de smartphone uitstekend te doen. Verder zijn intussen alle fora die ik regelmatig volg adaptive, dus prima in de browser te doen. Geen behoefte aan nog een app op mijn telefoon.

@Henrik, nog plannen?

Simpel antwoord: probeer het en je merkt het vanzelf. Op de smartphone werkt het, maar iets anders als op een tablet. Ik heb een voorkeur voor de tablet, maar op mijn desktop werkt het ook prima.

Gewoon via browser. Werkt top.
Ik gebruik nooit meer een computer voor HF.
Altijd via mobile.

2 likes

Klopt, ik vind de software van HF erg goed omgaan met verschillende devices. Adaptive ten top. Wel altijd via Chrome maar dat ik mijn persoonlijke keuze.

2 likes

hier op een Samsung tablet A is het HF formaat lettertype standaard erg klein
daardoor moet je voortdurend pinchen / zoomen
maar verder valt het wel mee, ook moet je soms reeds geopende pagina’s sluiten om daarna weer te kunnen scrollen.

Ah mooi ja dat het adaptive is had ik zelf ook al gemerkt. Maar wel nieuwsgierig of er niet toch een app zit aan te komen. Of dat mensen gebruik maken van een app als tapatalk of iets dergelijks, waar je gewoon meerdere fora in een app kan bekijken… :slight_smile: Thanks for the reactions!

Sinds de sites adaptive zijn gebruik ik Forumrunner en Tapatalk nauwelijks meer. Geen toegevoegde waarde meer.