HF foto challenge #14 - Thema: Veiligheid

Qua Oogveiligheid zit het wel snor: “ REVISION PROTECTIVE EYEWEAR IS TOUGH ENOUGH TO WITHSTAND A SHOTGUN BLAST FROM 16 FEET (5 METRES) “

12 likes

31 likes

Leuk verzonnen.

1 like

Wat voor band is dat trouwens?
Heb mijne toevallig vandaag verkocht :face_with_monocle:

Een tropic stofmagneet.

3 likes

Kut hè.

1 like

In het mom van … laat alles vallen en… REN, mijn bescheiden deelname,

10 likes

Vanochtend tijdens het buiten wandelen met mijn zoontje kwam ik dit bordje tegen.
Uiteraard voor de veiligheid zodat je niet naar binnen probeert te klauteren in een ondergrondse ruimte.
Het was een one shot only want m’n zoontje kwam al weer in beeld nadat ie voor het gemak eerst z’n schoenen al had uitgetrokken :face_with_monocle:
Jammer want ik had hier graag even een mooiere foto van geschoten, heb helaas geen tijd meer om terug te gaan :smirk:

12 likes

Een volvo en Brembo remmen, hoe veilig wil je het hebben?

17 likes

Goed gedaan en leuk om een brunmontagne te zien.

2 likes

Dankje!

Safety first
Beter voorkomen dan genezen.
Maar als het dan toch komt.
Grote goed gevulde EHBO koffer is altijd handig.
Het horloge is een adenaline red serie van Casio G-Shock model GA-140AR

8 likes

Polestar…!

1 like

Echt een super wagen!

Just n time, niet alle auto’s stoppen voor een zebrapad…

9 likes

Creatief bedacht!
Mooie foto!
Mooi horloge!
Mooi pak!
Mooie auto!

Summary

Jammer van de wristshot

:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

De deadline voor het inzenden wordt iets verlengd.
Van 12:00u vandaag naar 18:00u.

Mijn werk is de schuldige :wink:

2 likes

oef je hebt gelijk :disappointed_relieved:

1 like

Op 4 en 5 mei gedenken we de strijd voor internationale vrede, vrijheid én veiligheid.

Deze foto is genomen op de plek waar op 20 september 1944 de Waaloversteek plaats vond.

Lees meer over de plek waar deze foto is genomen :-)

De Waaloversteek was de oversteek van de rivier de Waal door de 82e Luchtlandingsdivisie bij Nijmegen aan de westkant van het toenmalige dorp Lent. Deze actie was een onderdeel van de Operatie Market Garden en had tot doel zowel de verkeersbrug, als de spoorbrug in de spoorlijn Arnhem Nijmegen te veroveren.

Tijdens deze zogenaamde “Waalcrossing” zijn 48 geallieerde militairen omgekomen.

Op exact deze locatie is een paar jaar geleden een nieuwe brug gebouwd, de Oversteek. De verlichting van deze nieuwe brug is heel speciaal. Er staan 48 paren lichtmasten op de brug. Rond het tijdstip van zonsondergang worden deze lichtmasten, paar voor paar, na elkaar ontstoken in het tempo van een trage mars.

Sinds 2014 loopt er élke avond, als het eerste paar lichtmasten wordt ontstoken, een veteraan mee in het tempo waarin de lichten aangaan tot aan het monument. Dit initiatief is ook wel bekend als de Sunset March

Ik hoop dat jullie, ondanks de huidige situatie, op een mooie manier stil kunnen staan bij vrede en veiligheid.

12 likes

We kunnen stemmen!

4 likes