HF foto challenge #19 - Thema: Badkamer

11 likes

Dat was een leuk idee geweest! Helaas heb ik geen Omega scheerkwast meer. Vroeger wel, maar dat is al zo’n dertig jaar geleden :slight_smile:

1 like

15 likes

9 likes

Kun je aan de jury even met een kleine overzichtsfoto laten zien dat deze plee in de badkamer staat?
Thanks! :wink:

2 likes

Ik had even een klein broekpoepmomentje. De flosdraad zal maar net loslaten. Ik zou een Casio fw91 nog wel aandurven… :toilet:

Een badkamer is een sanitaire ruimte in een woning, dat wil zeggen een ruimte die speciaal is ingericht voor lichaamsverzorging. Een badkamer bestaat meestal uit een wastafel, een spiegel, een douche en-of een kuipbad. Vaak is er ook een wc. In veel huizen is de (enige) wc in de badkamer ingebouwd.

Voor het complete beeld staat zowel de douchekop als de wastafel erop! Een volwaardige badkamer dus :soap:

3 likes

Netjes! En hoe zit het met die kikker dan? … :joy::joy::joy:

1 like

Die zit nu weer in de vijver!

1 like

🥶🥶

Het was geen flosdraad maar dacron 1mm. Daar schijnt 50kg voor nodig te zijn om het te breken. Stikdraad voor leder en ontzettend sterk. Flosdraad had ik ook niet aangedurfd!

1 like

Flos je dan ook met dacron?


Achja, waarom niet :grin:

11 likes

Im in :sunglasses:
@junior leuk thema ben weer benieuwd

Succes iedereen !

13 likes

Goodmorning! Hierbij mijn inzending:

Er zitten weer een aantal mooie en leuk bedachte foto’s tussen. Dat wordt weer een titanenstrijd straks.

De making of? Lijkt me vrij duidelijk toch? Een glas in de douchecabine met een horloge en een tandenborstel. Om er wat leven in te krijgen heb ik al hurkend op m’n knieën een flesje water gebruikt om het glas te vullen :milk_glass:

22 likes

Shower scene :smirk:

13 likes

17 likes

7 likes

Lekker veel inzendingen, leuk zo!

Even dit topic weer wat aandacht geven, we zijn namelijk nog niet toe aan het slotakkoord van deze ronde. Een kiekje vanuit de badkamer! ik zie al een aantal mooie inzendingen voorbij komen, creatief ook … :camera_flash:

Met nog vier dagen te gaan kun je je fotoskills weer eens helemaal de vrije loop laten, als je met deze verzengende hitte eens een koude douche opzoekt of even het bad induikt.

giphy

… verfrissend! :wink: :bath:

3 likes

Ik post gewoon wat oude foto’s om het topic op te vullen :wink:

9 likes