HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

Genoeg te doen in eigen land.

image

10 likes

Haha, het is maar gewoon een Oris hoor😁

1 like

Vakantie in eigen tuin

9 likes

Staycation essentials

9 likes

Staycation tot nu toe helaas.
Ibiza stond in de agenda maar dat is helaas Costa del Parasol geworden.
Deze foto is in de branding van onze achtertuin genomen (lees Haringvliet) maar het doet niet onder voor Ibiza :hugs: Vakantie is wat je er zelf van maakt heb ik deze vakantie gemerkt.

17 likes

Hoho… dat is het thunderbirds eiland.
Schiedsssssss!!!

Oh…

Nevermind.

2 likes

Herinneringen :v:

2 likes

image

Toch ook maar eens meedoen.

12 likes

13 likes

Graag wil ik ook eens voor het eerst een bijdrage leveren aan deze mooie challenge die ik al een tijdje vanaf de zijlijn met plezier volg.
Voor de vakantie in Zuid-Frankrijk heb ik een Vostok 710059 Scuba dude gekocht omdat ik een stevige betaalbare duiker zocht. Het horloge bavalt uitstekend zeker ook icm de rubberen vanilla scented strap. Twee weken geleden omgedaan en gelijk gezet en loopt nog steeds exact op tijd. Al alles mee gedaan en is tijdens de vakantie meer in dan uit het water geweest. Zwembad, kanoën, rivieren, watervallen noem maar op. En dat voor die prijs.
Enfin hier is mijn inzending van mijn Scuba dude die net bij zonsondergang onder de waterval op de achtergrond (Cascade de Creissels) is geweest en even moest poseren voor deze challenge.
Bon soir!

13 likes

Prachtige foto Jaac, ik denk samen met de foto van @GiveMeYourDough en @pasd de mooisten tot nu toe in deze challenge! (of is dit beïnvloeding van de challenge😀?)

4 likes

Bedankt Hans. Ik kwam er bij het selecteren achter dat bij deze foto bij toeval precies alle wijzers naar boven wezen. Daar waar het water vandaan kwam.

Jouw Oris mag er ook zij trouwens.

1 like

Misschien wel maar in dit geval mag het :hugs:

2 likes

Drankje, zon, kleur om de pols, Nerium oleander op de achtergrond :sunglasses: komt wel goed volgende maand. :sun_with_face:

13 likes

Nog een paar uurtjes beste vakantiegangers! :camera_flash:

@ABCSteed is zich volgens mij al aan het opmaken om de mooiste inzendingen te kiezen opdat ik daarna een stemtopic kan maken. Dan mogen we weer stemmen enne als ik zo eens kijk naar alle inzendingen, … thats gonna be best a tough koekie! :sunglasses:


Aangezien ik toch niets beters te doen heb dan te chillen, te genieten van uitzicht, eten, wijn en m’n gezin, wil ik deze graag met jullie delen! Cheers

9 likes

8 likes

the_end

Dank voor uw aller deelname, u kunt vanaf nu niet meer inzenden!

Er zitten weer mooie foto’s tussen. Ik heb @ABCSteed gevraagd een selectie door te geven, van de foto’s die doorgaan naar de eindronde … naar de stemming. Spannend! :sunglasses:

Later vandaag of uiterlijk morgen maak ik het stemtopic.

Fijne avond. :beers:

3 likes

Hoppa:

1 like

Posten voor het meedoen voor de glorie van het winnen heeft geen zin meer, maar toch wil ik de foto die ik als potentiele kandidaat had gemaakt met iedereen delen :slight_smile:

7 likes