HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

heb je effe?

1 like

Met factor 30 zit ik wel goed, toch?

19 likes

Weet je zeker dat dit zonnebrandcrème is? :rofl:

3 likes

Een breed thema. Laat je horloge zien met het maximale vakantiegevoel. Of het nu thuis is of in het buitenland, maakt niet uit. Gewoon een mooie plaat van je horloge in een mooie setting.

4 likes

Deze foto vorige week geschoten toen ik met mijn vakantiebeater achter de bbq zat in de Dordogne

8 likes

Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.

5 likes

Je had hem beter even op de BBQ kunnen leggen, want zoals @sq100 al aangeeft: Horloges om de pols halen de eindronde niet, ûh nooit … zoiets staat in de regels volgens mij (zie OP). :wink:

2 likes

Leuk thema ga er effe over nadenken/verzinnen wat ik hier mee kan. Ga zeker een x mee doen. Al is het maar voor de fun.

2 likes

Mijn inzending:

Lekker thuis kamperen, laat de zon maar komen. :beers:

  • Pizzakortingsvouchers: :white_check_mark: … ik moet nog wel even krassen. Altijd prijs!
  • Zonnebrand: :white_check_mark: … hier ook factor 30 @sq100.
  • Spul voor het geval de zonnebrand vergeten is (wat mij altijd overkomt): :white_check_mark:
  • Pleepapier voor het echte campingevoel: :white_check_mark: … krantje erbij, slippers aan en gaan!
  • De ANWB Kampioen: :white_check_mark: … leesvoer met spannende vakantietips en leuke koopdingetjes in het winkeltje, zoals kleding voor stelletjes. Jippie.
  • De TUDOR πέλαγος: :white_check_mark: … Pelagos, alsof ik in Griekenland ben.
14 likes

Precista in de branding van Hoek van Holland :sunglasses:Polish_20200724_220223703

17 likes

Dom, nooit over nagedacht

Mijn welgemeende excuses

1 like

Geen probleem Sebas, 't ken beuren en je bent niet de eerste hoor! In deze ronde trouwens wél. Van harte daarmee. Toch nog ‘roem’ gewonnen … :sunglasses: :wink:

1 like

Op de berg in Oostenrijk :cowboy_hat_face:

5 likes

Wellicht is het een idee om het thema van de volgende ronde “wristshot” te maken :joy:

6 likes

Prachtig, maar ûh …

Dat gaat @ElChueco niet goed vinden hoor. :sunglasses:
Voor wristshots is op HF meer dan voldoende ruimte. De fotowedstrijden zijn juist bedoeld om eens een keer wat andere foto’s te zien. Overigens bij voorkeur foto’s speciaal gemaakt voor het thema.

4 likes

Het was of deze suggestie of een Picard facepalm, ik heb besloten het netjes te houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn (perfecte)vakantie Is toch wel strand/zand-zee-zon(die was nu ver te zoeken) goed boek en genieten.

15 likes

De volgende x dat ik in Oostenrijk ben leg ik hem wel even in het wild op de berg goed? Vergeet deze foto dan maar, alleen hij blijft wel cool niet ? :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sunglasses:

1 like

Its all about home (weinig inspiratie🙄)

8 likes