HF foto challenge #7 - Thema: MUZIEK

11 likes

Nou ûh @TiBrew, je hebt je wat op de hals gehaald! Met nog een aantal dagen te gaan kon dit wel eens het grootste aantal ingezonden foto’s worden enne, allemaal fraai ook nog … haha, ga er maar aanstaan: De voorselectie! :rofl:

Ik ga morgen even aan de slag ‘met muziek’ … :musical_note: :musical_note: tralalala etc.

1 like

Rolex, daar zit muziek in.

14 likes

Leuke foto!

1 like

Dank je wel Kasper!

1 like

Hier mijn bijdrage aan het thema ‘muziek’.

Ik vond hem lastig omdat ik geen instrumenten voorhanden heb, slechts een koptelefoon of een oude iPod. Het is de koptelefoon geworden. :wink:

Klik hier voor 'the making of' ...

Ik vond het eigenlijk wel grappig om te laten zien hoe een foto tot stand komt, zoals de vorige keer door @TiBrew en ook nu weer gedaan door @HansT. Topfoto trouwens Hans!! :heart_eyes:

Mijn voorbereiding was einde van de morgen in volle gang, samen met Minion Tim even wat inspiratie opdoen. Wat denk je van de AKG? Goed idee Tim!

… daarna bepalen wat je wil, alles klaarzetten/-leggen. Licht aan, spot uit en een paar foto’s maken. Weer een beetje anders neerleggen en man man, wat krult dat rotsnoer … om vervolgens het op dat moment leukst uitziende plaatje te schieten. Zo ziet dat er aan de achterkant uit.

Geen dubbele foto deze keer van een fikke en een horloge! Deze Seamaster is echt nog te nieuw om meteen in de hens te steken. Komt nog wel. :rofl:

Oh enne, alvast bedankt voor je stem! :sunglasses:

24 likes

Leuk om weer een making of te zien!
Fancy lampen setup trouwens ook :sunglasses:

1 like

Ook handig als het regent. :joy: :joy: :joy:

Dateert nog uit de tijd dat ik aan het experimenteren was met strobist fotografie. Ik beperk me nu tot een compacte camera, zoals je ziet, of de iPhone. Gaat prima en minder gesjouw. :wink:

1 like

Voor de volgende pak ik ook maar eens n spiegel reflex… :grimacing:

Tegen al dat bovenstaande geweld kan ik niet op, maar het gaat om het meedoen, nietwaar?
@HansT, ik zie jou al als volgende organisator!

O, en wat betreft the making of? Één foto in portretmodus op iPhone X zonder nabewerking.:blush:

edit: @FransT, de eerste van de 43 hangend aan de gitaar!! :joy:

12 likes

7 likes

Mooie Les Paul! (en een mooi horloge😀)

1 like

6 likes

Wat een schitterende collectie op een geweldige foto! Wauw!!!

1 like

en toch doe ik een gitaar :smiley:

7 likes

Dankjewel Hans. Gibson is van mijn dochter. Ik wilde dat ik er op kon spelen. Momenteel fungeert hij meer als sierraad dan als muziekinstrument. Eigenlijk best wel zonde.

1 like

Prachtig, ik heb vroeger ooit een keer eventjes een Gibson mogen vasthouden, die was van m’n gitaar docent. (Voor de opleiding schoolmuziek moest ik ook een jaar gitaarles volgen).

1 like

Wat een top inzendingen tot nu!

Klaarblijkelijk is het bespelen van de tijd met een pols instrument niet de enige hobby hier van de leden op het horlogeforum.

2 likes

Mooi toch :+1:t3:
En een stuk eerlijker dan @junior die eerst een gehele filmset bouwt inclusief catering en assistenten. En hij heeft niet eens een gitaar :weary: (maar wel een mooie foto, ok ok ok)
Ik keek vandaag eerst eens welke de beste keuze was:


Rechts natuurlijk, da’s niet zo moeilijk.
En in tegenstelling tot @junior begin ik maar eens met The Making Of :




:joy: schiet toch niet op zo
Hoe kan ik nou zo serieus mijn werk doen :angry:

12 likes

Haha! zal ik het thema aanpassen naar “Muziek & Huisdieren” ?:joy:

2 likes