HFLE 2016: tweede stemronde!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Heb net mijn stem uitgebracht hoor, who’s next? :wink:

1 like

ik ben nog heftig aan het twijfelen! kan er bijna niet van slapen!! :worried:

2 likes

Met grijs stem je wijs :beers:
:grin:

1 like

Tegen blauw zeg je WAUW :smiley:

3 likes

Maw Grijs staat op voorsprong :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Morgen gaan we het horen hoop ik.
Nu ik beide opties zie vind ik ze beide enorm gaaf (de versies met oranje seconde wijzer)

1 like

Heb me net ingeschreven. Ik hoop dat ik nog deze ronde mee kan stemmen. Mij voorkeur is sowieso met oranje secondewijzer met een lichte voorkeur voor B.

2 likes

Dat was snel, ik heb al bevestiging en kan stemmen op B (en anders D)! Top geregeld hier.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Net mijn stem ingezonden. Nu maar hopen dat het D wordt.

1 like

Zo! ff gestemd, zweet stond in de handen ,de vingers trilde ,maar het is gelukt ! :sweat:

1 like

Kom op mensen. Grijs is ook naar zo…grijs(oftewel, de kleur van saaie keuzeloosheid, compromissen, automatten en de gordijnen in het bejaardentehuis ) . Doe eens gek, kies iets bijzonders, kies B!!

2 likes

Ik had tijdens de eerste ronde blauw gestemd. In combinatie mat de oranje hands op grijs tijdens de tweede ronde. Misschien kies ik de derde ronde wel voor appeltjesgroen met een zalmroze bezel :smile:

2 likes

Damn, die optie waren we vergeten. Ik kruip snel achter fotosjop.

2 likes

Doe eens voor de lol. Ziet er volgens mij krankzinnig smakeloos uit :fearful:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

De exacte kleur oranje zal in de praktijk door Aevig afgestemd worden op de (over 12 minuten definitief bepaalde) kleur van de wijzerplaat om tot een evenwichtig geheel te komen. Dat zal bij blauw vast een tintje anders uitpakken dan bij grijs. Daarnaast kan het best zijn dat een prototype oranje wijzer nog een keer terug moet omdat 'ie in het eggie niet mooi staat. Een render is toch net ff anders dan real life.

Ik snap wat je zegt, maar we proberen hier een middenweg te bewandelen. De opties die we genereren zijn haalbaar en conform onze eigen ideeën (niet alles is open voor inbreng), maar we willen wel graag een horloge waar het forum substantieel aan bijgedragen heeft. Tuurlijk willen we geen comprimisklok: we kunnen (en gaan) niet iedereen gelukkig maken.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.