HFLE 2016: tweede stemronde!

Wat voor bandje gaan jullie er uiteindelijk om heen doen? Ik zag bijv bij het eerste concept een leren bandje (zie foto). Ik moet zeggen dat ik dat ook wel erg mooi vind!

3 likes

Wordt de achtergrond sowieso zwart nu dan? Is blauw van de baan?

Wordt voor mij toch echt staal! Nr.3 vind ik al heel mooi bij het gehele ontwerp passen, bovendien erg praktisch op een diver/beater :sunglasses:

Donkergrijs. De keuze voor dial en oranje secondewijzer is nu definitief.

Helemaal correct, ronde 3 is nu in voorbereiding, waarschijnlijk gaan de stembussen vrijdagavond weer open :slight_smile:

1 like

Binnenkort op dit kanaal “de HFLE 2016 stemwijzer” :sunglasses:
En nee, we zijn nog lang niet verkiezingsmoe :smiling_imp:

1 like

Een stalen band die sterk lijkt op die in de laatste render (je rechter plaatje). We kunnen nog nadenken over of we een lederen band aan gaan bieden als optie.

1 like

Graag! Vind staal al snel wat emotieloos.

1 like

Ik ben gek op opties :wink:

Lederen band zou zeker ook mijn voorkeur hebben.

1 like

Definitely de middelste (band).

1 like

Leef je uit: http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160728001216&SearchText=leather+watch+strap+22mm

2 likes

yeps my idea :slight_smile: Iemand die een DLC kast kan shoppen?

Kwaliteitsbanden aldaar…

Als er een lederen band aangeboden gaat worden verwacht ik wel kwaliteit. En het liefst, zoals op de render, mooi aangesloten op de kast. Anders neem ik die optie niet…

Tweede, een lederen band kan je makkelijker zelf naar eigen smaak aanschaffen en de keuze is daarin veel groter dan in stalen banden

Rechter stalen band met een tweede lederen band a la de linker er extra bij… Zou mijn idee zijn.

1 like

Is het al chips en cola-tijd voor ronde drie?

Hoeveel inschrijvingen zijn er op het moment eigenlijk @dialstatic @vouwfietser?

Op zich is het al tijd, maar ik ben bier aan het drinken nu.

(En daarnaast zijn we nog aan het overwegen om een ‘extra beslissing’ mee te nemen deze ronde (keuze uit 6 opties ipv 3) om het proces wat te versnellen).

Morgen meer!

3 likes

Spannend, spannend, spannend!

1 like