HFLE 2016: tweede stemronde!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik denk het niet. Vanaf nu maken we steeds Ă©Ă©n mooie optie en drie lelijke :joy:

Voor de standaard uitvoering gaan we inderdaad geen see-through caseback doen op basis van het grote aantal mensen in de brainstorm thread dat dat specifiek niet wilde. Maar ik zal aan Chip voorleggen of het een optie is om tegen een meerprijs zo’n achterkant te leveren. Wie weet


4 likes

Nu wel blij dat ik niet heb ingetekend. Mijn voorkeur is sowieso blauw, maar dan niet brushed hĂš.

1 like

Is “OP =OP” geen ideetje, staat vast heel deftig. :laughing:

4 likes

of iets van ‘exlusive 33 pcs’

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Of gewoon een lekkere lap tekst net als op de pelagos :wink:

Aangezien de vaart er nu in zit
 hup! En door naar de volgende stemronde :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dank alvast voor het voorleggen van de optie van de see-through caseback. Ik gok zo maar dat daar een groter percentage in geïnteresseerd is dan je op basis van dit topic zou zeggen. Ik hoop dat Chris Winter (weer) zijn zin niet krijgt met z’n “dat gaan we dus niet doen”. Ik zou niet weten waarom je een ander een keuzemogelijkheid zou misgunnen. Maar dat even geheel ter zijde.

Zolang het niet opgedrongen wordt maar als ‘extra optie’ voorzien wordt tegen betaling van een meerprijs kan ik mij geen logische argumenten tegen zien.

Zo mag je eens navragen voor me of de meerprijs voor DLC zwart zo veel zou zijn? :wink:

Alsof jij 'm zo trouw gaat blijven
:wink:

2 likes

Ik zat er over te denken om al te zeggen dat ik hem na @anon50762135EV zal overnemen, maar dat werd me iets te concreet op deze manier :wink:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

@ChrisWinter Ik reageer een beetje scherp op je, omdat jouw forumhouding enige irritatie opwekt bij mij. Je bent pas een blauwe maandag op dit forum actief, maar drukt je uit op een manier alsof jij de maat der dingen bent. Volgens mij ben ik ook niet de enige hier met dat gevoel. Ik ben blij dat er mensen aan het stuur zitten van deze HFLE met iets meer tact en goede wil.

2 likes

Volgens mij quote je de verkeerde :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

De bovenste kroon hoorde een cirkel in gegraveerd te zijn maar dat werd geĂŻnterpreteerd door de fabrikant als: het is al rond.

Nu is daar straks plaats voor eventueel iets van een HF logo of alleen de letters HF omdat het logo lastig te verkleinen is.

Slechts HFLE of LE kan ook. Is dat probleem ook weer opgelost. (En het horlogeforumlogo is m.i. estetisch niet iets dat ik graag op een horloge zou zien)

kan op de kroon het limited nummer komen van het horloge? Bv 4/33

1 like

Een (soms) te vervangen onderdeel lijkt me niet de meest geschikte positie voor het nummer. Hoewel ik het idee best leuk vind.

P1lot one heeft ook het nummer op de kroon