HFLE 2016: tweede stemronde!

Dank voor deze informatie. Het zou zo maar eens kunnen, dat daardoor de keuzes voor de donkergrijze plaat grotendeels bepaald zijn. Een Blauw/Blauw combinatie geeft een veel rustiger beeld en is ook heel erg chique :sunglasses:

Wat het uiteindelijk ook gaat worden, dit wordt echt een top LE :thumbsup:

2 likes

Ben ik het mee eens: blauw - blauw zou ook mooi zijn. Maar er zijn ook veel mensen die blauw met een zwarte bezel willen. Ik durf niet te gokken op de uitslag van die stemming :wink:

Ik heb de eerste stemronde gemist, en heb me sowieso nog niet opgegeven(en dus ook geen aanbetaling gedaan). Kan ik nog mee doen, of heb ik pech? :slight_smile:

1 like

Dat kan

1 like

Kan nog meedoen. Gewoon naar begin draadje gaan en je hebt alle info.

1 like

Ok, ingeschreven en overgemaakt(Paypal)!

2 likes

Top! Leuk dat je meedoet! Zodra ik van Aevig de bevestiging krijg dat de aanbetaling binnen is, stuur ik je per persoonlijk bericht (via het forum) het e-mailadres waarop je kunt stemmen.

Voor eventueel andere geïnteresseerden: instappen is in elk geval gedurende het gehele stemproces (zeg tot midden- of eind augustus) nog mogelijk. Wel kun je niet meer meestemmen op rondes die al afgelopen zijn. In jouw geval heb je het geluk dat de tweede ronde meteen een soort ‘herkansing’ is van de eerste ronde (dus nog steeds incl. de keuze voor de wijzerplaatkleur) omdat daar geen overtuigende uitslag uit kwam. Succes met je besluit!

1 like

Op dit moment heeft nog net geen 1/3e van de stemgerechtigden een stem uitgebracht. Hoewel dat vergelijkbaar is met de opkomst van de Europese parlementsverkiezingen, hoef je daar geen €150 voor te betalen (…eigenlijk veel meer, maar dat is een ander verhaal :wink:). Bij de helft van de stemmen gaan we een beeld geven van de tussenstand.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kort forumlidmaatschap… Do tell?

Ga eens in off topic kijken bij een topic waarin verbazing over agressie en gebrek aan respect wordt gesproken, en ontdek hoe dat topic zich ontwikkelt.
Mijn advies is lekker bij horloges te blijven. En bij dit topic. Leuk en spannend hier.

4 likes

Ik probeer zoveel mogelijk weg te blijven uit “off topic”…

1 like

Ik heb zelf de keuze BA(maar is zeker niet ba) gemaakt.

1 like

Complimenten voor de gekozen werkwijze en de tijd die jullie hierin willen steken. Maar ik vind deze keuze zooooooo moeilijk. Ik denk dus nog even na voor ik instuur.

1 like

Ik denk ook dat dit de lastigste keuze is. Je hebt gelukkig nog een week! De overige keuzes hebben uiteraard ook invloed op de look, maar toch minder dan deze, vermoed ik. En daarbij hebben we bij de volgende rondes (eindelijk) een basis om op voort te bouwen.

Belofte maakt schuld: tijd voor een tussenstand. We zitten inmiddels precies op de helft van de huidige stemgerechtigden.

Allereerst: de twee opties met een oranje secondewijzer (B en D) staan ruim aan kop. De metalen wijzer zien we vaak terug als tweede keuze, waardoor ik vermoed dat voor de meesten de kleur van de plaat belangrijker is dan die van de secondewijzer. En wanneer we jullie eerste en tweede keuzes gewoon bij elkaar optellen, gaan B en D zelfs precies gelijk op.

Kijken we echter alleen naar jullie eerste voorkeur, dan heeft D (grijze plaat) momenteel toch een kleine voorsprong. Om tot een eindresultaat te komen, zullen we straks een weegfactor toepassen, zodat jullie eerste keuzes het zwaarst wegen, maar ook de tweede keuzes meetellen.

Jullie hebben nog een week om de stand te beïnvloeden. Als je al geregistreerd bent, check dan je forum inbox voor het e-mailadres om je stem op uit te brengen. Als je nog niet geregistreerd bent: schrijf je in! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd.

3 likes

En ik ben ook ingestapt :slight_smile: Leuk om hier aan mee te doen!

2 likes

Heb mijn keuze ook maar uitgebracht, D,B in dit geval. Al zou het ook zomaar B,D kunnen zijn geworden het was een zeer close call.

Wat word er bedoelt met "*Tekst op de wijzerplaat (HFLE / HFLE 2016 vs. reguliere tekst) en evt. de kleur daarvan."Komt dat dan ipv Balaur? of ipv automatic? Ik zou zelfs zeggen verander de tekst niet maar laten we een inscriptie in de deksel regelen. Ik vind de plaat zeer clean en mooi zo.

Mijn eerste voorkeur was niet zo moeilijk, nl B. Na twijfelen is de tweede voorkeur toch D geworden ipv A.
De voorpret is op deze manier al geweldig. Geeft het horloge straks toch net wat extra’s.

2 likes

Is er al een nieuwe tussenstand😀