HFLE 2016: tweede stemronde!

Op het achterdeksel komt sowieso een inscriptie met de projectnaam, je persoonlijke nummer etc.

Deze optie zal gaan of er al dan niet op de voorkant óók iets van speciale tekst zal komen. Normaliter staat er:

balaur
automatic

Maar dat zou iets kunnen worden als:

balaur
hfle2016

…of iets dergelijks. Kiezen tussen die opties dus.

In het weekend, net voor de eindsprint, geven we weer een beeld van de stand.

Ik wil je wel vast verklappen dat het op dit moment weer lekker gelijk opgaat tussen de twee koplopers, en nog 6 of 7 mensen geen stem hebben uitgebracht. Het kan dus nog alle kanten op! (Of ja, twee kanten eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Als je nou D / C had gestemd dan hadden we al bijna een keus kunnen maken… :upside_down:

Als er hfle2016 op de wijzerplaat komt haak ik bij voorbaat af.

2 likes

Tja, mijn voorkeur gaat er ook niet naar uit. Als iedereen (of in elk geval een ruime meerderheid) er ook zo over denkt, hoeven we dáár misschien geen stemronde over te houden. Scheelt toch weer ruim een week in het proces.

Maar het punt is natuurlijk dat we dat nog niet echt weten. In de originele thread werd wel geopperd om iets op de wijzerplaat te zetten. Misschien kunnen de inschrijvers hier alvast uitspreken if ze erover willen stemmen of niet?

Als er achterop naar wordt verwezen vind ik het goed liever niet voorop

Als er al een inscriptie op het achterdeksel komt, dan niets op de plaat wat mij betreft.

Geen hfle2016 op wijzerplaat. Alleen LE verwijzing op achterkant. Wel gaaf (niet noodzakelijk) als wijzerplaat van hfle afwijkt van reguliere versie. Maar niet reclametekstachtig.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Persoonlijk vind ik " HFLE2016" ook niet echt super. Maar bijvoorbeeld “Limited Edition” doet het altijd goed op een dail, en dan op de achterkant een verdere toelichting. Maar ook dat is weer persoonlijk. Ik denk dat er genoeg inschrijvers zijn die graag willen meestemmen of enzo ja “wat” er op de wijzerplaat komt.

2 likes

Persoonlijk hou ik ook wel van een wijzerplaat met een kleine limited verwijzing

ALs er iets op de plaat moeten komen dan idee van @MotoSkooly vind ik wel goed. alleen "Limited Edition"
Anders sluit ik met de rest van de club en niets erop, behalve het standaard tekst.

suggestie voor kleur lume ipv iets op de wijzerplaat zetten. Ik ben voor BLAUWE lume!!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Alleen het woord ‘limited’ zou ik een goed idee vinden’

2 likes

Stemmen dus.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Mee eens. Iets met limited. Bij hfle2016 gaat ie meteen de flipper in.

LIMITED EDITION, HFLE of AUTOMATIC.
Als ik het voor het zeggen zou hebben dan AUTOMATIC vervangen voor LIMITED EDITION

Maar dat is voor een volgende ronde, eerst het kleurtje van de wijzerplaat maar eens afwachten. :sweat:

5 likes