HFLE 2016: tweede stemronde!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Scherp! De meesten gaan er vanuit dat een Balaur, net zoals een Huldra en een Valkyr, iets Scandinavisch is.

Ik snap je gedachte. Die bekroop mij ook toen ik op de Tactico Ankō het woord ā€˜1000 metrosā€™ (of whatever) zag staan. Nadeel is dat ik ā€˜gelimiteerdā€™ echt heel lelijk vind. Net zoals ā€˜beperkte oplageā€™.

Beperkt laat me denken aan de jostiband dus doen we ook maar niet :wink:

1 like

yeps hier ook B en D gestemd!

En hier sluit ik me dan ook weer bij aan!

Het is idd niet mooi , maar limited of limited edition is weer zo afgezaagdā€¦
HF limited daarintegen kan nog net.
Misschien word het meer een kwestie van het proberen anders te maken ten koste vanā€¦
Het is gewoon dat de ā€˜normaleā€™ balaur zo goed als af is :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Ik vind optie D het mooist.

1 like

mee eens!!

De eindsprint wordt ingezetā€¦maandagavond om 21:00 sluiten de stembussen! Bij deze roept het HFLE2016 team @Belsat, @stell, @benzz, @RogerRoger, @mark_g en @Henrik op om een mailtje met hun voorkeur naar ons toe te sturen - als ze willen dat hun stem meetelt althans :grin:

Bedenk daarbij dat het in deze ronde niet alleen om de kleur van de secondewijzer gaat, maar ook opnieuw om de kleur van de wijzerplaat. Denk dus niet: ā€œik had in ronde 1 al op blauw gestemd en de kleur van de secondewijzer maakt me niet uitā€, want je stem uit de eerste ronde telt niet meer mee.

Kom op mensenā€¦de laatste 24 uur zijn ingegaan en ik mis nog steeds 4 stemmen. Met een opkomst van 87% zouden ze in Den Haag misschien blij zijn, maar hier op het forum moet het beter kunnen. Het is spannend en jullie kunnen nog het verschil maken!

2 likes

Wat als die 4 ontbrekende stemmen niet worden uitgebracht?
Is het dan HELAAS?

Yep. Die mensen maken dan geen keuze in deze ronde. Je kunt ook niet meer stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2012 :grin:

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Heb net mijn stem uitgebracht hoor, whoā€™s next? :wink:

1 like

ik ben nog heftig aan het twijfelen! kan er bijna niet van slapen!! :worried:

2 likes

Met grijs stem je wijs :beers:
:grin:

1 like

Tegen blauw zeg je WAUW :smiley:

3 likes

Maw Grijs staat op voorsprong :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: