HFLE 2016: tweede stemronde!

Dames en heren, de bussen zijn gesloten, de stemmen zijn geteld en het volck heeft gesproken!

We hadden een opkomst waar ze in Den Haag alleen maar van kunnen dromen (94%). Het was al snel duidelijk dat beide versies met zilveren secondewijzer af zouden vallen: die opties werden voornamelijk ingevuld als tweede keuze door mensen die per sé een bepaalde kleur wijzerplaat wilden. Optie D (grijs) nam een vroege voorsprong, maar werd al snel (nipt) ingehaald door optie B (blauw).

Het bleef nek aan nek tot eergisteren of zo. Wanneer we nu de eerste en tweede keuzes gewoon optellen, zien we zelfs dat er precies evenveel stemmen zijn uitgebracht op B en D, namelijk 23 (bedenk dat iedereen in feite 2 stemmen had).

MAAR
er waren aanmerkelijk meer mensen die als eerste keus optie D hadden dan optie B (17 versus 12). Dat is toch al meer overtuigend dan de Ă©ne stem waarmee grijs in ronde 1 al gewonnen had. Optie B was dan weer populairder als tweede keus (11 versus 6), maar zoals we al aangekondigd hadden, passen we een weegfactor toe. Dat is niet meer dan eerlijk: mensen vullen per slot van rekening niet voor niets een eerste keus in, dus het is logisch dat die zwaarder telt.

Lang verhaal kort: we gaan vanaf nu verder met optie D, oftewel de grijs gebrushte wijzerplaat met oranje secondewijzer. Bedankt voor jullie stemmen! We plaatsen zo snel mogelijk de volgende stemronde online. Wij hebben er zin is; ik hoop jullie ook.

17 likes

:cry:

Ik ben benieuwd waar we nu over gaan stemmen. :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Hoeveel inschrijvingen zijn er nu?

Volgende ronde is of we een pin-up op de achterkant willen hebben!

Ondanks dat het mijn (nipt) tweede keus is ben ik erg tevreden. Stoer dat jullie het zo doen aangezien dat best gezeur kan geven. Leuk om te volgen en ondanks dat ik pas vandaag ingestapt ben duurt december als de levering is mij nu al lang!

1 like

Laten we donkergrijs (bijna zwart) om
armen, of hoe noem je dit?

Top Job HFLE2016 Team :clap:

4 likes

Compliment over hoe deze keuze tot stand is gekomen. Ondanks dat ik ook een “blauwstemmer” was lijkt mij dit meer dan weloverwogen gemaakt. Ik blijf een enthousiaste volger van het HFLE 2016 proces :thumbsup:

1 like

Ziezo geld overgemaakt!! Dat het maar snel December is
 :joy:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Eerder mosgroen, dat is wat zachter :wink:

Wordt inderdaad tijd om ook maar weer in te stappen. Ik dacht nog zo om eens een keer niet mee te doen :grimacing:

2 likes

@dialstatic bedankt voor de heldere uitleg! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :thumbsup:

De HF leden die besteld hebben, bedankt voor het vertrouwen in het team! :beers:

We zullen ons gaan beraden over de volgende stemronde, ik heb er zin in!

1 like

Aiii. Had toch verwacht dat het blauw zou worden en dan nog mee kon gaan. Desalniettemin prima dat het nu helder is. Ben benieuwd naar het vervolg!

1 like

:cry: voor de blauwe was ik vanavond ingestapt

Baal nu wel, twijfelde erg om gewoon vroeg in te stappen maar durfde niet omdat ik bang was dat het niet blauw werd
 Die stem had het verschil kunnen maken :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Stiekem vind ik het wel erg jammer dat het geen blauw is geworden
 Wellicht dat het met zo’n close call nog steeds mogelijk is om voor zowel de blauwe als de grijze 25 deelnemers te vinden.

I’m in nu het grijs is geworden.

1 like