HFLE 2016: tweede stemronde!

Yeahhhhhh GREY!!!

Eat your heart out @ChrisWinter!!!
:joy::joy::joy:

Nu t grijs is geworden, doe ik ook mee!

2 likes

Als het dan ook nog met blauwe lumen isโ€ฆ

1 like

Geld is overgemaakt via Paypal!

Zooo, zoveel mensen erbij

5 man tel ikff snel

@AEVIG-C, lees niet dat de kleur lumen ook een keuze is. Correct?

Ik maak morgen over met de grijze plaat yes!

Voor de blauwe had ik een andere bezel kleur willen zien. Maar deze is heerlijk!

Ergens wel benieuwd hoe hij er zou uitzien met een DLC kast (logisch niet tot de opties ivm kost)

2 likes

Ik zou natuurlijk mijn oranje Monster, black Mako en witte G-schock in het verkoopgedeelte kunnen plempen en kijken hoe ver ik kom๐Ÿ˜œ

1 like

@AEVIG-C : waarom zit er alleen een logo op de onderste kroon?

Nu ik meedoe mag ik misschien ook een suggestie doen. Het leuke aan deze HFLE is dat er een ETA uurwerk in zit en geen Miyota of een Seiko. Het jammere is alleen dat je 'm niet ziet. Kan er misschien een niet-bindende belangstellingsregistratie worden gedaan onder de deelnemers om te informeren of zij de optie van een see-through caseback willen? Ik snap dat daar een meerprijs aan vast zit, maar als het haalbaar is en de helft zou het willen, waarom zou je het dan niet doen? Het doet niets af aan het ontwerp aan de voorzijde en ik zou persoonlijk blijer zijn met een see-through dan met de dichte deksel met drakenkop-gravure, maar mensen die die liever hebben kunnen dan gewoon daarvoor kiezen.

1 like

Wat misschien n oplossing kan zijn is limited edition in n iets kleinere lettertype of formaat. Dat is t minder lang.

Voor de balans zou ik dan niet HF limited doen, maar alleen hoofdletters gebruiken:

                BALAUR
              HF LIMITED

Of?

                BALAUR
              HF-LIMITED

Of zo iets met n verschil in lettertype en/of formaat?

                BALAUR
           limited edition
1 like

Oef, wat ontzettend spannend was deze ronde. Mijn voorkeur ging naar optie D en dat is t ook geworden.

Hmmmโ€ฆ :thinking:

1 like

Jaap, ik neem dan wel alvast de eerste optie op de jouwe :wink:

4 likes

En ik op de jouwe

1 like

Haha ja grote kans idd

Ik kijk nu al weer uit naar de volgende stemronde. Ben benieuwd of het iedere keer 50/50 blijft qua stemming.

Aangezien ik me er nu ook mee mag bemoeien. Persoonlijk geen fan van HF op de plaat

Maar gewoon

   BALAUR
   Limited

Of

          BALAUR
      Limited Edition

Meest strakke

Edit: en dan wel fatsoenlijk uitgelijnd

4 likes

Weet dat er vooraf (voor inschrijving) uitgebreid over gesproken is en dat de vox populis (toen) was dat men liever een mooie gegraveerde achterkant zag dan een onbewerkte 2824-2. Heb ik zelf ook wel to be honest. Vind een mooie achterkant meer van vakmanschap getuigen dan een glazen achterkant met eenvoudig uurwerk

Mee eens. Tevens is de ETA niet exclusief voor de HF Ltd. De standaard Balaur heeft ook een ETA.

1 like