HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Juist bij CW is de kleine duiker misschien een leuke optie!

5 likes

Zo blijf ik er op doordrammen dat niet iedere inwoner van Nederland een Hollander is. Niet naar de Belgen toe, maar naar mā€™n landgenoten. Omdat ze het gewoon maar niet willen begrijpen. Kort en goed: Dram vrolijk door. Daā€™s uitstekend en misschien dat het ooit nog eens indaalt.

Als rechtgeaarde Nederlander van provinciale komaf zou ik terug willen naar de Republiek. :+1:

Ook een uitstekend idee. Ik zou erg gecharmeerd zijn van een kleine mod op de onderste, de C65 Vintage. 38mm, mooie wijzer-setā€¦ I approve! :+1:

3 likes

Neuh, minimaal 40mm

2 likes

Deze uitvoering kost 745 euro. Lijkt me niet haalbaar dit jaar.
Wel een leuk horloge.

Zal inderdaad krap worden, maar als je ziet met welke kortingen ze af en toe gooien bij CW, wie weet is het mogelijkā€¦ :thinking::grin:

1 like

Voor 500 ?
Dat zou leuk zijn.

Zou zeker leuk zijn; maar ben met je eens, het is erg ambitieus. :grin:

1 like

Ik vind oranje de meest lelijke kleur die er is. Maar toch heb ik 2 duikers met een oranje wijzerplaat, die ik ook nog regelmatig draag (maar niet op Koningsdag of als ā€œonsā€ team weer eens meedoet). Een mens is een complex wezen :wink:

Als er een Doxa bij is kan ik dat begrijpen :slight_smile:

1 like

In deze prijscategorie Ć©Ć©n van de mooiste opties! Zoals de datum hier is verwerkt vind ik het nog best mooi gedaan.

Mocht de datum blijven, dan kan de 18 misschien oranje voor degenen die dit belangrijk vinden? Zelf draag ik hem dan wel op de overige dagen :smile:

Door de smalle bezel oogt deze vermoedelijk groter dan zā€™n 39mm diameter doet vermoeden. Misschien is dit de sweet spot tussen de verschillende voorkeuren?

En zou AUTOMATIK niet eventueel kunnen worden vervangen door HFLE2018? Hoeft voor mij niet maar alles voor het draagvlak! Vind dit namelijk de beste optie so far.

1 like

Van aankoop tot het :thinking:mogelijke eind

Helemaal eens. Dat zou ook mijn voorstel zijn. Een subtiele modificatie waar zelfs oranjehaters het mee eens kunnen zijn (hoop ik :joy:)

Voor mij ook niet. Een inscriptie aan de achterkant zou voor mij volstaan.

Misschien toch eens een mailtje wagen naar Archimedeā€¦

1 like

Mooi voor de echte dresser liefhebbers misschienā€¦ ik pas iig voor deze als dit m gaat worden. De Outdoor Protect daarentegen :+1:

1 like

Alle kantoorpikkies en 65+ers zullen hier wel weer warm voor wordenā€¦:rofl: Je moet er van houden.

Niet mijn smaak helaas.

1 like

Mijn woord van de dag op het Horlogeforum. Ik leer hier zo veel bij!

1 like

Ik zit minstens 40 uur per week op kantoor maar ik loop hier ook niet warm voor hoor. :wink:

1 like

Die eerste is erg fraai, en 40mm met een witte wijzerplaat, bol acrylglas en een minimale bezel toont hij een stuk groter

Is de wijzeplaat gebroken wit?
Lijkt me heel cool met een helder witte wijzerplaat en geblauwde wijzers!

Als kantoorpikkie (en 25+er) lijkt me dat een geweldig idee! Ik ben benieuwd.

Als iemand anders dan een scenario voor een bonkige, knaloranje, Chinese plakklok met extragigantische belettering uitwerkt hebben we straks tenminste iets te kiezen :wink:

3 likes

Oei, die Stowa blijft ook wel gaaf!
Vind de oranje secondewijzer een leuke touch vinden, zonder het geheel druk te maken, datumaanduiding mag terug naar wit wat mij betreft.

11 likes

Superstrak en minimalistisch, maar zoiets had ik al eens bij mijn WUS ST5 maar ondanks dat ik die supermooi vond droeg ik hem nooit.