Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Panda’s worden zo goedkoop dat je voor minder dan eur.500,- er gewoon twee kunt kopen! :tada:
(Eat that Marcel Boekhoorn… :wink:)

2 likes

Quasi final!

4 likes

Sorry, als ik zou moeten kiezen vindt ik de emg versie toch mooier met de extra details van lumespots en tachymeter

1 like

Ziet er netjes uit. Ik snap alleen de link met het Corvette logo niet zo.

Ook dit is zonder meer een fraai, heel fraai ontwerp! En de 38 mm is voor mij een ideale maat. Het gaat spannend worden! HFLE 2017 of een limited edition for cognoscentes (LEFC2017)?

Kleine update omtrent de uiteindelijke stemming voor de HFLE;

Sorry dat ik via deze weg kom…
Gisea, is je Gerlach horloge nog te koop?
Mark

Dat vraag je via PB

@harb Hoezo?

louis je loopt al lang genoeg hier mee , dit topic gaat over iets anders , dus via Pb .
Gr harb

Bericht verwijderd.

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

  1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
  2. Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
2 likes

Bedankt voor het compliment .

2 likes

Ik geef ze niet vaak, maar deze had je echt verdiend.

2 likes

Hij heeft toch gewoon gelijk…
Je had nog niemand afgeblaft vandaag zeker?

1 like

Bericht verwijderd

FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;

  1. Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
  2. Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
1 like

Eh, ik ben best nieuw hier en heb helemaal geen verstand van horloges. Maar wat heeft dit met de HFLE Panda Racing Chrono te maken? Ik vind dat veel interessanter:slight_smile:

2 likes

Vertelt. Regels zijn regels.

Of moest dat per PB?

Toch een mooi klokje, hoor :wink::wink:

1 like

Hoppetee! Final design wat mij betreft, alhoewel, nog wat ribbeltjes in de subdials.
Vintage look and feel met 38mm net wat groter dan de originele racingchrono’s als de Heuer Carrera die 35mm waren, juiste proporties van de subdials tov wijzerplaat, warm en makkelijk poetsbaar plexiglas en een doorkijkachterkant!
Vintage Panda looks in een modern horloge en niet de dikke bedragen die je voor een vintage neertelt.

Wat moet deze gaan kosten dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

1 like