HFLE2016: vierde stemronde!

Hallo . O . O . O . O . O. O . O . O. O . O . O . O . O. O . O . O . O . O . O . O. O . O . O. O . O . O . O . O. O .
Is daar iemand . and . and . and . and . and .and . and . and . and . and . and .and . and . and . and . and
Kunnen we al stemmen . emmen . emmen . emmen . emmen . emmen. emmen . emmen . emmen . emmen
Hallo . O . O . O . O . O. O . O . O. O . O . O . O . O. O . O . O . O . O . O . O. O . O . O. O . O . O . O . O. O

gewoon even rustig aan doen… oen…oen…oen…

:frowning:

4 likes

Ai bitchslap ;-). Vind het niet erg hoor, wacht rustig af. Al sinds vrijdag :laughing:

2 likes

?? Hadden jullie “HFLE2016: vijfde stemronde” gemist ??

1 like

Mede dankzij Ghentwatch duurde het allemaal wat langer. Het viel erg tegen om een prijsopgave van een gediplomeerd emailleur te krijgen en ook fluctueerden de goudprijzen het afgelopen weekend sterk.

Maar zonder gekheid: sorry dat we onze belofte om ronde 5 het afgelopen weekeinde te plaatsen, niet konden nakomen. Enerzijds speelden er wat persoonlijke zaken bij enkele teamleden, en anderzijds moesten we i.v.m. het productieproces onverwachts even voorrang geven aan de (interne) beslissing over de tekst op het achterdeksel.

Ik kan jullie melden dat we er nagenoeg uit zijn wat de opties voor ronde 5 (nu definitief de laatste ronde!) gaan worden, en dat ik die onmiddellijk online plaats wanneer de renders af zijn.

Bedankt voor jullie geduld!

Groetjes,

het HFLE1026 team

9 likes

We wachten weer met spanning af!

Zie je… Wordt het toch geen 2016!

4 likes

Volgens mij zijn er wat mensen ongeduldig(dat ben ik ook altijd als het nieuwe “speeltjes” betreft :wink: ), maar moet je dat niet verwarren met kritiek. Paar dagen later, boeiend! Hoe jullie het aanpakken is helemaal top.

2 likes

Dat heb ik nou ook altijd, als ik besloten hebt iets te kopen dan wil ik het meteen hebben :sunglasses:

Ik ga proberen de renders vanavond klaar te maken, als dit niet lukt dan heb ik pas zondag weer tijd :scream:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Van proberen krijg je kindjes heb ik altijd geleerd :wink:

1 like

Eens, tof team en top proces.

Van alle probeer acties heb ik pas 3 kindjes gekregen, dus % gezien valt het wel mee. :innocent:

1 like

Toch 50% raak in 10 jaar
:stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Komt er al stoom uit je pc?

Het zit 'm in de timing :wink:

Heb er 3 uit bij elkaar opgeteld 45sec :joy::joy:

1 like

Het zit 'm in de timing :wink:

Heb er 3 uit bij elkaar opgeteld 45sec :joy::joy:

Niets dan hulde voor jullie aanpak.

Bedankt voor alle complimenten :blush:

Inmiddels is de laatste stemronde van start gegaan: HFLE 2016: laatste stemronde!