HFLE2016: vierde stemronde!

falen volgens mij vallen maar heb bij de rekstok eigenlijk geen Belgen gezien.

Windsurfen, zeilen, boksen, zwemmen en baanwielrennen ook al niet en op de turn balk weer geen Belgen.
Laten we nu niet beginnen over falen of wat dan ook. België heeft nu een redelijk voetbal elftal, maar nog nooit een platte prijs gewonnen. Als ze enkele wedstrijden spelen denken ze al dat ze wereld/Europees kampioen worden. Komen ze een nietig landje als Wales tegen en ze mogen weer naar huis.
(Ja ik woon in België) maar heb mijn roze bril al lang afgezet.

Het is gewoon op de Olympische spelen zo, hoeveel geld je in sport investeert resulteert in medailles. Kijk maar naar de medaille spiegel.

2 likes

Persoonlijk zeker wel ja

Zelf maak je anders ook niet de meest beleefde of verdraagzame opmerkingen. Als je iets tegen “de Belgen” hebt zonder onderscheid, tsja. Beetje pathetisch.

1 like

Was even vergeten dat Philippe Geubels de enige Belg met humor was. Sorry!

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Iedereen wist toch waar hij aan begon toen er werd ingescheven? Niemand was toch vooraf aan het zeiken over de manier van stemmen? Want dan had je je waarschijnlijk niet ingeschreven?

Doe dat dan nu ook niet als de keuze uiteindelijk niet op jouw favoriete optie is gevallen. Ik vind de manier waarop deze HFLE tot stand komt keurig geregeld (Mijn complimenten heren). Het gezeur en gezeik na elke stemronde maakt het echter wel wat minder leuk. Wellicht hoort dat ook wel bij een HFLE, ik bedoel bij elk topic wordt tegenwoordig gebitcht dus waarom ook niet op de Limited.

Maargoed. Ik stel voor je gewoon neer te leggen bij de manier waarop de HFLE tot stand komt. Als hij je niet bevalt dan verkoop je hem toch gewoon direct?

6 likes

Het wordt er idd. niet leuker op zo, beetje jammer dit. Door naar ronde 5!

Ik hoop voor je dat je hem dan nog kwijt raakt :wink::smile:

1 like

Zie ik dan wel weer. Kan ik me nu totaal niet druk over maken.

1 like

:wink:hap​:wink:

2 likes

Even nieuw hier in de HFLE wereld. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie vier ronden gestemd over details die als combinatie een horloge opleveren die niemand echt mooi vindt? En waarbij menigeen overweegt om alsnog voor de normale versie te gaan?

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nee joh… Gaat allemaal prima. Alleen het standaard percentage aan azijnzeikers, that’s all…

3 likes

Wat ik niet begrijp is dat er hier mensen zijn die steeds aanhalen dat ze liever niets veranderd hadden willen zien aan het originele design van de balaur.
Het was toch van te voren bekend dat het hier om een Limited edition zou gaan met een aangepast design?
De stelling dat het een drukke bende is geworden deel ik niet. Vind de wijzerplaat zelfs een stuk rustiger ogen zonder de streepjes. Verder zijn er wat oranje details toegevoegd, maar ook dat valt reuze mee. Maar dus wel een échte ‘LE’ met een ander uiterlijk dan origineel.

Ik denk dat hij ‘in het echt’ prachtig word.

4 likes

Beste mensen , bijkomend van een hernia operatie gisteren laat in de middag, kan ik aangeven dat ik het een pracht klok vind. Hoewel ik voor d ging , is dit ook een prachtige versie. kortom tevreden, maar heb toch weinig moed om alle zure reacties te lezen. Dus op naar de volgende stemronde. :slight_smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

8 likes

Niks mis met het horloge. Stelletje zuurpruimen!
:smile:

2 likes

Er was een tijd dat wij goed waren in “polderen”. We wisten allemaal waar we aan begonnen: een democratisch proces. En als de democratie een bepaalde kant uit gaat… zullen we ons daar simpelweg bij moeten neerleggen. Kortom, mijn complimenten voor dit proces en ga zo door!!!

3 likes

Het was dan ook serieus tongue in cheek. Nederland scoort veel beter op nagenoeg alle sporten dan ons hoor. Veel betere doorstroom van jeugdbegeleiding ook. Bv in mijn sport (judo) met jullie Talenten Teams.

Dirk van Tichelt heeft een medaille. Helemaal niet hahaha