HFLE2016: vierde stemronde!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

gaat het over mij? Ik ben Belg ja. Excuses als ik vervelend overkom.

Het hele hfle proces vind ik behoorlijk leuk om te volgen. Wellicht vind ik de reaguursels nog leuker na elk stemproces.

Ik kan mensen adviseren om binnen het autistisch spectrum niet mee te doen indien u niet goed tegen verandering kunt.

Dat gezegd hebbende, kunnen we van de volgende rondes niet een lounge maken. Iedereen lezen maar alleen ingeschreven leute reageren? Dit is gewoon een vraag, weet niet of het mogelijk is.

5 likes

Jullie hebben in ieder geval die ene medaille die jullie echt graag wilden…Van harte gefeliciteerd nog daarmee!.. Wij deze keer niet. (En dan doel ik op goud op de 200 meter voor Dafne Schippers)

Ik ook ondanks dat ik niet mee doe, maar is zeer vermakelijk om een mooi ontwerp te zien veranderen in een allegaartje ( disclaimer : persoonlijke mening ) onder de noemer van democratisch stemmen.

3 likes

Ach ja, bestaan er nog unieke horloges? U neme een bestaand model, verandert iets, limiteerd de oplage tot een beperkt aantal en voila…limited edition! dit had iedereen kunnen zien aankomen. Gelukkig is de gewone balaur er nog :wink:

1 like

Dan zou het een lege boel worden hier.

3 likes

Met alle experts hier, kan het niet anders dan een prachtig horloge worden. :slight_smile:

3 likes

Alsof het merendeel niet tevreden is, er zijn paar mensen die niet tevreden zijn, dus beetje overdreven dat iedereen het niets vind.

1 like

Misschien een stemronde over houden in de trend van: wie vind deze versie nog wel leuk?:sob:

Maar een andere vraag wanneer gaat ronde 5 van start?

2 likes

Waar lees je dat ik insinueer dat iedereen het niets vind?

Hij is niet gewoon mooi, het is een plaatje :heart_eyes:

Dank je wel mede stemmers en HFLE2016 team :thumbsup:

5 likes

En nu allemaal in een kringetje huiliehuilie en een seiko 5 om de pols op een gore nato.
En dan een collectieve vordering tot herstel instellen om maar je 150EU terug te krijgen? :wink:

Vind hem top en vooral vree wijs om mee te werken aan het effectieve designproces.

Kom maar me ronde 5!

3 likes

excuses verkeerd gezien

1 like

genoeg gel@l!! Door naar ronde 5!! wanneer kunnen we die verwachten?

2 likes

Zou je van Gent zijn?! :laughing:

Mijn nicht zegt het ook nog steeds… Ook al woont ze al >10j op het West Vlaamse platteland.

Elke keer is mijn keus het minste door de anderen gemaakt.
Ik kan er niet wakker van liggen. Wel een beetje gniffelen…

Het wordt, hoe dan ook, vast een mooie klok.

Groet
Herman

3 likes

Elke ronde is steeds mijn keus geweest, behalve deze laatste keer, maar ik zit er niet mee, het wordt inderdaad een mooie klok!
Ronde 5 gaat denk ik een rustig rondje worden, even de gemoederen weer tot rust laten komen. :beers:

3 likes

Mooi ding :slight_smile:

1 like

Uitgezonden als missionaris om onze cultuur van de Artevelde stad in het mindere vlaanderen te lossen? :wink: