HFLE2016: vierde stemronde!

Allee, december nadert met rasse schreden. En ze moeten ook nog gemaakt worden.

Wordt het toch nog de HFLE2017, zoals ik een hele tijd geleden al voorspelde? Haha

3 likes

2 likes

De echte meneer Winter is helaas niet meer onder ons. Klik maar eens: http://www.horlogeforum.nl/users/chriswinter

2 likes

Oh isie er nu toch echt ā€œuitgestaptā€ā€¦ Ik dacht dat hij toch weer actiever aan het worden was. Heeft hij zijn HFLE nog weten te verkopen?

Aan jou toch?

Niet dat ik weetā€¦ Maar kan goed dat ik in een dronken bui ook die van hem heb gekocht. Maar geloof het niet?

3 likes

Toch jammer :unamused: , diversiteit houdt het forum kleurrijk.
Ontopic : De HFLE2017 :grin: , vind ik erg mooi geworden :thumbsup:

Toen jullie het weekendje in Maastricht waren. Althans dat zei hij.

3 likes

Eens.

Al dat geklaag hierā€¦ We wisten waar we aan begonnen. En ik vind het er goed uitzien.

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ook dit account is gesloten.

Worden jullie al ongeduldig? :wink:

Ronde 5 laat nog even op zich wachten, dit gaat over de gravering van de tweede kroon.

Neem in de tussentijd een :beer: of een :wine_glass: en geniet van het mooie weer!
We zijn jullie nier vergeten.

1 like

En ook de tekst op de dial toch? Wanneer komt het nieuwe topic, en is er een richtdatum voor levering?

Precies!! Jij had de fotoā€™s ook ontvangen toch?

1 like

een goeie ten liner!:grinning:

En toch zou ik nog wel een stemronde willen over de secondenwijzer. Met name een " Milgauss" wijzer lijkt me echt gaaf!

Of wellicht als extra te leveren?

En zag nog de vraag voorbij komen of er een mogelijkheid komt tot het aanschaffen van de originele wijzerplaat als optie,zodat hij ooit door een horlogemaker vervangen kan worden?

Pciesā€¦
En een bijpassende watchwinder, bijpassende glazen vitrinekast en een bijpassend lekker wijf wat hem uitreikt in december en je ook mee naar huis mag nemen.
Ohja en een optionele bijpassende auto mss ook :thinking:

6 likes

Dat is allemaal niet echt nodig, maar wel de 5de stemronde. Stemuhhhhhā€¦ und schnell bitte

1 like