HFLE2016: vierde stemronde!

Heb uiteindelijk GED gestemd.
Nu weer het lange wachten op de uitslag

1 like

Ik blijf waarschijnlijk ook bij E maar of het veel zin heeft :thinking:
Het G kamp is behoorlijk groot volgens mij.

Van G was ik zeker de andere zijn B en F gewordenā€¦
Ben benieuwd welke het zal worden!

@dialstatic @AEVIG-C Hoe ziet de sluiting van de stalen band er uit? Is daar een tekening van?

Ik heb ergens gelezen (Chip schreef dit zelf meen ik) dat de sluiting die uiteindelijk op de band wordt gemonteerd anders is dan degene op demo modellen zichtbaar is?

Ohja en nu ik toch vragen stel. Wanneer wordt verwacht de Balaur te leveren?

Ik wilde deze keer eigenlijk geen tussenstand doen om strategisch stemmen te voorkomen. Jullie zullen het deze keer met de exit polls in deze thread moeten doen, was de gedachte :wink:

Dat gezegd hebbende, raad ik je (en iedereen trouwens) aan om gewoon te stemmen op de opties die je het mooist vind. Met slechts 25% van de stemmen uitgebracht is werkelijk alles nog mogelijk. Er begint zich inderdaad een beeld af te tekenen, maar E ligt minder ver achter dan je misschien denkt.

2 likes

Ik laat me ook niet leiden door de massa (draag ook gewoon Nato :sunglasses:) en stem idd wat ik het mooiste vindt.

4 likes

E is niet slecht, maar is alleen pepsi om de pepsi. G heeft tot de 20 16 oranje streepjes en daarmee zoveel bijzonderder als HFLE2016

2 likes

EFG. gewoon lekker clean, edoch sportief. Zo heb ik vrouwen het liefst, alsook de horlogeā€™s.

2 likes

En dan ook mechanisch zeker?

3 likes

:joy: met leren banden alleen

1 like

Ik heb net gestemd. Mijn keuze is 1G, 2D, 3A. Ik denk dat het G gaat worden als ik zo de stemkeuzes zie :wink:

EFG is het geworden :+1:

Niet te druk.

2 likes

Mijn voorkeur zou d en daarna f zijn.

1 like

Ben ik de enige die het opvallend vind dat er op sommige vragen schijnbaar bewust niet gereageerd wordt?..

Alleen op vragen waarop ik (a) het antwoord niet weet, (b) ik al antwoord gegeven heb, of Ā© beide :wink:

Werkelijk geen idee hoe de sluiting eruit ziet. Het prototype dat ik in handen heb gehad, had een vintage lederen strap (geen mooi aansluitende). Daarvoor zal je echt ff Chipā€™s antwoord moeten afwachten. Wat betreft de levering: dat gaat december worden. We hebben uiteraard nog geen exacte datum.

3 likes

De sluiting wordt eentje die on the fly versteld kan worden.
Hieronder de sample die voor de armband van 22-22mm gemaakt was.

Wordt momenteel opnieuw gemaakt omdat de armband 22-20mm is.
Behalve dat ie verschuifbaar is is aan beide kanten microadjustment aanwezig voor de perfecte fit.
De armband zelf heeft ook nog eens twee halflinks.

Wat betreft leren banden ben ik persoonlijk geen fan van aansluitende uiteinden.
Heb zelf eentje van Hirsch gehad en in combinatie met smalle polsen verdraaide de aansluiting met de kast en zit je alsnog met een kier. Voorts denk ik dat een nauw sluitende lerenband schade kan oplopen van schuren langs de kast.

Anyway, ben wel met Remie bezig een passende band te ontwikkelen die er goed bij past.

18 likes

Top! Klinkt goed allemaal. Die sluiting is wel een pluspunt voor de stalen band!

Ik ben benieuwd naar de band die Remie mogelijk maakt!

3 likes

een enorm pluspunt en zeker in deze prijsklasse!

2 likes

Sluiting ziet er super uit!