HFLE2016: vierde stemronde!

Nice

Aansluitend is voor mij geen must iig.

Bijzonder mooie sluiting :thumbsup:

Hear hear

Boo-ya! De helft van de stemmen is binnen met nog tweeëneenhalve dag te gaan. Make up your minds peeps!

This is the right choice :wink:

Staat daar een G?

Ik ben niet van de Hip Hop maar:

Mooie sluiting voor de stalen band! Leren band hoeft van mij niet aansluitend te zijn en zou ik er wel graag (optioneel) bij willen hebben. Mooi voor de koude maanden…

Ik ben ook onder de indruk van de sluiting. Zoals gezegd hadden wij die nog niet gezien (op het prototype lag een lederen strap). Eerlijk gezegd vond ik de sluiting het enige minpuntje aan mijn Huldra, die anderszins mijn favoriete horloge is. Of ja minpuntje…hij functioneert prima maar oogt wat ‘gewoontjes’. Dat lijkt me hier absoluut niet het geval!

Ik ben echt benieuwd wat er uit deze ronde gaat komen.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81YhjssTn3L.SL1200.jpg

2 likes

Geweldige sluiting in dit prijssegment @AEVIG-C!

Morgenavond sluiten de stembussen al, en ik mis nog 18 stemmen. Die mensen kunnen bijvoorbeeld de minst populaire optie (B met 0x eerste keus) nog aan de overwinning helpen. Make it count!

@dialstatic Wat ik me nog afvroeg. Heeft de Balaur een screw-down dial?

:grin:

Meen te hebben gezien van niet, maar weet het niet zeker

Neen, alleen de kroon om het uurwerk op te winden en te verzetten is screw-down.

Haha… Was eigenlijk een grapje… Ik vond ineens je review van de Valkyr waar je “screw down dial” zei ipv “Screw down crown”.

1 like

Gestemd! Had tijd nodig om alles te laten bezinken. FCE is het geworden.

Hahahaha! :joy:

Daar had ik ook deze keer weer helemaal overheen gelezen. Dyslexia for the win! Voor de lol (en in navolging van duizenden anderen) een keertje zo’n unboxing gemaakt destijds - bizar eigenlijk hoe vaak zo’n videootje toch nog bekeken wordt.

1 like