HFLE2016: vierde stemronde!

Ik antwoorden @Wasabi maar blijkbaar heeft mijn tab dat niet goed geregistreerd :sunglasses:

@Wasabi: mijn eerste stem ging naar de C, dus +2 voor deze.

1 like

Ben benieuwd welke het is geworden. C is een prima keuze overigens.

Een van deze 2…:facepunch:

De uitslag is binnen, de opkomst was 81%, en er is een duidelijke winnaar. Velen gingen er al vanuit dat die eer naar G zou gaan, en ze kregen gelijk.

Achter de schermen was het echter spannender dan jullie konden weten. E stond op een zeker moment zelfs een beetje voor, met name omdat 'ie als tweede keuze zeer populair bleek (ter verduidelijking: we geven 3 punten voor elke 1ste keuze, 2 punten voor elke 2e keuze en 1 punt voor elke 3e keuze).

Bijna de helft van de stemmers had G als eerste keuze, en bijna driekwart had G als 1e, 2e of 3e. Ondanks dat geen van de HFLE teamleden een voorkeur had voor G, zijn we erg blij met zo’n overtuigend resultaat. Voor de geinteresseerden geef ik hier het stemresultaat:

Korte samenvatting:

10 likes

Niet mijn eerste keuze, maar ik vind helemaal mooi.

1 like

Ik doe niet meer mee…

2 likes

Whoop whoop!

E C B
die wijzerplaat wordt veel te druk met al die rode tussencijfertjes,

E geeft echt duikring look, die andere 2 meest clean (in toch al erg drukke plaat) die met 1 rood cijfertje op 12 is ook wel aardig, geeft basis positie van triangle aan…

1 like

Mijn stem gaat naar E!

met G wordt een echte flipperklok gecreeerd, veel te druk en veel te veel rode elementen, zo’n klok waar je uiteindelijk toch geen klik mee krijgt en weer wegdoet… sjorry mijn mening :unamused:

Het volk heeft gesproken :slight_smile: . Op naar de volgende ronde.

1 like

Tot nu, is het helemaal mijn smaak :sunglasses: Het oranje/rood is mooi in balans en al helemaal op een stalen band.
Moet er echter niet aan denken, als hier ook nog minutenstreepjes op hadden gezeten. :fearful:

2 likes

Het lijkt in deze afbeelding wel heel oranje. Als je op Aevig.com kijkt, zie je een andere afbeelding waarin de oranje kleur minder aanwezig is. Volgens mij wordt het een mooie klok!

1 like

Ik denk dat het wel meevalt, je ziet nu een groot plaatje, dat komt anders over dan zo meteen in het echt.

Hier een wat kleiner plaatje recht van voren.

Ik had C als eerste keus, maar ik ben hier ook blij mee, vooral met het idee dat er 16 oranje streepjes op zitten :beers:

7 likes

Dat ziet er goed uit!

1 like

@AEVIG-C kunnen we de originele wijzerplaat ook als optie toevoegen?

Blij met de uitslag. Eens een keer wat anders zo.

Het gaat zo voor mij een prachtig horloge worden. Op naar de volgende stemronde.

De eerste keer dat mijn keuze ook de winnende keuze is.
Toch vind ik het een mooi horloge worden.